Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Marjolein Mens spreker op Het Nationale Franchise Congres

Majolein Mens, commercieel directeur van De Beren, is spreker op Het Nationale Franchise Congres van 14 oktober a.s. Thema van het congres is ‘TECH in franchise’.

De Beren is een voorbeeld van een formule die de kansen van kunstmatige intelligentie aangrijpt. Met haar jarenlange ervaring in sales en marketing speelt Marjolein een cruciale rol in de groei en positionering van De Beren op de markt. Marjolein is een inspirerende spreker met een sterke visie op commercieel leiderschap en groei.

Naast een korte presentatie is zij ook hoofdrolspeler in de College Tour ‘de kansen van TECH’. Dagvoorzitter Boris van den Ham gaat dan met Marjolein in gesprek. Marjolein zal o.a. vertellen hoe De Beren in de praktijk gebruikmaakt van ai en welke voordelen dat oplevert. Te denken is onder meer aan marketing automation, geautomatiseerd voorraadbeheer, omzetvoorspellingen, data analyse, klachtafhandeling, aanpassen van stijl en taal aan de doelgroep, optimaliseren van de customer journey, enzovoort.

Marjolein Mens startte in 2014 bij de restaurantketen De Beren na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie. Marjolein werkt met haar marketingteam aan het perfectioneren van de customer journey van haar gasten en aan marketing automation. Ze wil zoveel mogelijk weten van de klant om een gepast aanbod te kunnen doen.

Naast haar baan als directeur bij De Beren was Mens samen met haar partner ook eigenaar van een De Beren bezorgvestiging. De hier opgedane ervaringen had Mens voor geen goud willen missen: “De inzichten die ik heb opgedaan in het bezorgrestaurant, en daarmee in onze eigen organisatie, zijn van onschatbare waarde.”

Ook deelnemen aan het congres? U kunt zich hier inschrijven.

Het Nationale Franchise Congres wordt mede mogelijk gemaakt door:

      

×