O’Tacos

O’Tacos franchise formule

franchisen bij O’Tacos

Het succesverhaal van O’Tacos Franchise 

De nr. 1 succesvolste franchiseformule van Frankrijk is van start gegaan in Nederland! O’Tacos franchise is specialist in fastfood waarbij de taco centraal staat. De smaak helemaal is aangepast aan de Europese voorkeuren. Dat bleek een schot in de roos: in tien jaar tijd groeide de formule van de eerste vestiging in Grenoble naar maar liefst  300 vestigingen, 40.000 dagelijkse klanten, 15.000.000 maaltijden per jaar en 2.750.000 volgers op Facebook.

Daarnaast biedt O’Tacos ook een hoger ‘value for money’ (bron: Euromonitor International), ondanks het hoge bonbedrag: klanten geven gemiddeld 13 euro uit.

Wat is O’Tacos?

O’Tacos franchise biedt een breed scala aan producten om haar klanten gedurende de hele dag iets aan te bieden om van te smullen. Onbetwiste ster van het assortiment blijft de O’TACOS, verkrijgbaar in verschillende maten (van M tot GIGATACOS) zonder de O’Mignon voor de kleintjes te vergeten. Populair zijn ook de desserts en fingerfood die een belangrijke bijdrage leveren aan het relatief hoge bonbedrag.

Al het vlees is halal gecertificeerd en van de allerbeste kwaliteit. De klant wordt in vier stappen naar de uiteindelijke keuze geleid.  Belangrijkste doelgroep is de ‘Generatie Y (12-25 jaar oud), die naar muziek luistert, groepeert met vrienden en actief is op social media. Ze houden niet alleen van eten maar ook van ervaringen. Deel uitmaken van de groeiende O’Tacos-community is net zo belangrijk online als offline voor generatie Y. De toewijding aan het merk is erg sterk, onze consumenten willen deel uitmaken van het avontuur en O’Tacos franchise spreekt hun taal, dit is de sleutel tot onze communicatiestrategie.

Innovatie zit ook in het DNA van het merk O’TACOS en is terug te vinden in de aanbiedingen van de maand die elke 6 weken veranderen, met een impact van 5% tot 10% op het ticket, evenals in de verschillende productinnovaties die worden gelanceerd.

O’Tacos franchise in Nederland

Niet alleen in Frankrijk, ook in België is O’Tacos vanaf de start meteen een groot succes, in twee jaartijd werden er 33 restaurants geopend. In Nederland is er één pilotvestiging in Hoog Catharijne in Utrecht. Ook in Nederland wordt ingespeeld op de lokale smaak, zo staat er een taco met Joppiesaus, Goudse kaas en kip op het menu.

Waarom franchisen met O’Tacos? Wat zijn de voordelen?

  • Onderscheidende unieke formule met een bewezen succes concept
  • Toekomstbestendig en corona proof
  • Compleet concept: restaurant, delivery & take-away
  • De voordelen van hard franchise maar toch ruimte voor eigen inbreng
  • Grote inkoopvoordelen en hoge marges
  • Uitgebreide ondersteuning voor en na de opening
  • Effectieve marketing, focus op social media

Interesse? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op! 

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids


O’Tacos franchise informatie

Activiteit:

De van oorsprong Franse QSR-keten O’Tacos is de pionier en onbetwistbare leider van deze nieuwe markt. De ster van het assortiment, de Franse taco, is in verschillende maten verkrijgbaar en er is een groot assortiment aan toppings en supplementen.

Branche: -
Entreegeld: € 30.000
Jaarlijkse franchisefee: 5% royalty fee en 2% marketing fee, deze komt weer ten goede aan de franchisenemers.
Totale investering: € 300.000
Benodigd eigen vermogen: Vanaf € 75.000
Gemiddelde omzet pv: € 900.000
Type samenwerking: Hard Franchise
Omschrijving training: Stage via de franchisegever
Hoe is de inkoop geregeld: Centraal
Verkoop oppervlakte: Vanaf 100 m²
Locatie omschrijving: A3, A2 en A1
Verzorgingsgebied: Vanaf 20.000 inwoners
Contact franchisegever: Neem contact op met deze formule

Aantal vestigingen

2019:
1 zelfstandig
2020:
1 zelfstandig
Buitenland:
Meer dan 250

Youtube video's


skyscraper-banner-website

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
O’Tacos