Franchisenemers voor ons fullsize concept gezocht voor specifiek de provincies Noord-Holland en Zeeland, Flevoland en Utrecht. Maar ook in andere provincies is nog ruimte voor meer Trendhoppers.
Voor ons Citystore concept zijn wij op zoek naar franchisenemers die ondernemer willen worden in de stadscentra van alle plaatsen in Nederland en Belgie met 100.000 inwoners en meer.
Trendhopper is het omnichannel woonwarenhuis met een breed assortiment woninginrichting voor zoveel mogelijk huishoudens. We inspireren met de laatste trends en helpen mensen hun woning betaalbaar, makkelijk en smaakvol in te richten.
Trendhopper; duidelijk, inspirerend en prikkelend!
Wij geloven dat mensen in het drukke gehaaste dagelijks leven behoefte hebben aan een woninginrichtings-partner. Trendhopper biedt daarom het levensgevoel van ‘Homemade Happiness’; ruimte om te wonen, werken, koken en slapen, te ademen, te genieten en samen te komen.
Merkwaarden | Kernkwaliteiten |
Think global, act local | Betrouwbaar |
Expressief | Nieuwsgierig |
Enthousiasmerend | Creatief |
Spraakmakend | Overtuigd |
Smaakmakend | Communicatief |
Trendhopper is een gevestigde naam in het woon-retaillandschap al sinds 1983. Op dit moment heeft Trendhopper 18 vestigingen verspreid over Nederland.
Trendhopper biedt een inspirerend winkelconcept in 2 formats:
Trendhopper heeft één uniforme uitstraling volgens de ‘Trendhopper Brandguide’. De ‘Trendhopper Brandguide’ voorziet altijd in een up-to-date uitstraling van deze prachtige formule. Trendhopper Citystores, Trendhopper XL-stores en onze online aanpak hebben allen dezelfde uitstraling.
Voor de bepaling van de vestigingsgrootte wordt onder andere gebruik gemaakt van diverse data; grootte marktgebied, concurrentie, plaats van de vestiging. De grootte van Trendhopper vestigingen kan derhalve wisselen afhankelijk van bovenstaande factoren.
De Trendhopper uitstraling moet echter identiek zijn, het assortiment is grotendeels uniform en kunnen we lokaal aanpassen aan lokale klantbehoeften. U kunt bijvoorbeeld denken aan steden waar mensen meer in appartementen wonen dan op het platteland. Dat zal resulteren in een lokaal aangepast assortiment met meer producten voor klein wonende.
Van het grootste belang is dat de consument altijd het Trendhopper gevoel moet krijgen als hij/zij een Trendhopper vestiging binnenkomt.
Trendhopper is een onderdeel van VME Nederland daarmee een centraal georganiseerde formule. Onder de dienstverlening van VME vallen onder andere een groot aantal zaken die u als franchisenemer extra bescherming, garantstelling en zekerheid biedt.
Door de centrale organisatie is het mogelijk om overal dezelfde formule uitgangspunten te realiseren. Daarbij opgeteld een actieve franchisenemer, die binnen de vastgestelde assortimentsbreedte, inspeelt op de lokale behoefte van zijn vestiging c.q. klanten. Typisch Trendhopper!
Trendhopper zoekt in franchisenemers:
Heeft u interesse om zich aan te sluiten als ondernemer bij Trendhopper? Vraag dan direct vrijblijvend meer informatie aan.
Activiteit: | Trendhopper is het omnichannel woonwarenhuis met een breed assortiment woninginrichting voor zoveel mogelijk huishoudens. |
---|---|
Branche: | wonen - wooninrichting & woondecoratie |
Type samenwerking: | Hard Franchise |
Startjaar: | 1982 |
Entreegeld: |
€ 10.000 |
Franchisefee: |
een percentage van de omzet vastgesteld jaarlijks door franchiseraad. |
Benodigd eigen vermogen: |
Circa 30 % van de totale investering |
Totale investering: |
investering afhankelijk van winkelconcept format € 200.000 - €350.000 |
Gem. oppervlakte vestiging: | Vanaf 500 m² |
Locatie omschrijving: | Perifere locaties |
Verzorgingsgebied: | Vanaf 90.000 inwoners |
Training/opleiding: | Intern |
Inkoop: | Centraal |
Aantal medewerkers: | 2-6 fte |
Contact franchisegever: | Neem contact op met deze formule |