De ondernemer met een woningtextielspeciaalzaak die graag zijn eigen identiteit behoudt maar toch onderdeel wil zijn van een collectief is bij WoonNuance aan het goede adres. Door een compact assortiment- en promotieplan wordt in de basis werk uit handen genomen én heeft de ondernemer ruimschoots gelegenheid om zijn eigen identiteit naar voren te laten komen. De private label collectie is te vinden onder de naam WoonNuance, en daarnaast wordt er gewerkt met de bekende merken.
Branche: | wonen - wooninrichting & woondecoratie |
---|---|
Type samenwerking: | Soft Franchise |
Startjaar: | 2001 |
Entreegeld: |
Staat in de Gids. Bestellen? |
Franchisefee: |
Staat in de Gids. Bestellen? |
Benodigd eigen vermogen: |
15.000 |
Totale investering: |
90.000 |
Gem. omzet per vestiging: | Staat in de Gids. Bestellen? |
Gem. oppervlakte vestiging: | 90 - 150 m² |
Locatie omschrijving: | B1 |
Verzorgingsgebied: | Meer dan 60.000 inwoners |
Training/opleiding: | Staat in de Gids. Bestellen? |
Inkoop: | Staat in de Gids. Bestellen? |
Aantal medewerkers: | Staat in de Gids. Bestellen? |
Contact franchisegever: | Staat in de Gids. Bestellen? |