Relesys

Relesys

Relesys

Interne communicatie begint met Relesys. Het platform dat alle afdelingen met elkaar verbindt.

Relesys zorgt ervoor dat alle interne communicatie binnen een bedrijf wordt gestroomlijnd. Handig, in 1 app. Zodat alle werknemers van verschillende afdelingen verbonden worden en daardoor niet alleen meer betrokken zijn, maar ook een hoger rendement en meer productiviteit ervaren.

Hartstikke leuk natuurlijk, het werken met de Relesys Performance App. Maar nu wil je er ook graag het maximale uithalen. Dat snappen we. Dus zijn we er ook om je te helpen, met bijvoorbeeld het creëren van relevante content. En het net even wat lekkerder leesbaar maken van tekstjes die je onder de aandacht wilt brengen. Wel zo makkelijk als je een hoop te vertellen hebt, toch?

Jouw team kan de informatie in de eigen tijd lezen, zodat ze tijdens werktijd bezig zijn met zaken die prioriteit hebben. Werken bijvoorbeeld. Bovendien biedt de app zelfs de mogelijkheid om trainingen te geven aan het personeel terwijl deze net op de bank zijn neergeploft. Relesys als vervanger van Netflix, kunnen we dus met een knipoog stellen.

Bij Relesys nemen we de tijd om jouw bedrijf echt te leren kennen. We passen de app geheel aan op basis van individuele behoeften, de bestaande informatiestromen en de visuele identiteit van onze klanten. Je kunt de app zo volledig stijlen naar jouw merkwaarden en branding.

Relesys beschikt over een aantal bouwstenen:

  • Roosterkoppeling
  • Nieuws
  • Onboarding
  • Digitale kantine
  • KPI’s
  • Training en Quiz
  • Gamification
  • Digitale formulieren

Alle medewerkers krijgen hun eigen profiel. Op die manier kun je eenvoudig iedereen bereiken en de echte ‘need-to-know’-informatie communiceren. Met onze software kun je de interne communicatie volledig segmenteren van regio tot individuele medewerker, zodat alle uitgezette content relevant blijft.

Door gebruik te maken van de verschillende bouwstenen op basis van onze intelligente software, presteren de medewerkers efficiënter. Zo motiveert de gamification in de app alle medewerkers naar een proactieve manier van doen. Met een druk op de knop kunnen alle medewerkers bevestigen dat ze de content hebben gelezen. Inmiddels heeft Relesys ruim 105.000 gelukkige gebruikers en meer dan 18.600.000 swipes

Wil je meer weten? Bekijk dan onze website: www.relesys.net. Of wil jij het delen van allerlei informatie simpelweg leuker en makkelijker maken? Neem dan heel easy even contact met ons op voor de mogelijkheden.

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids


Activiteit:Relesys zorgt ervoor dat alle interne communicatie binnen een bedrijf wordt gestroomlijnd. Handig, in 1 app.
Branche:
Aantal medewerkers:4 fte
Vestigingen in het buitenland:1
Oprichtingsjaar:2014

Delen:

Contact

Bakkerstraat 23
1017 CW Amsterdam

Telefoon: 020 700 82 46
Website: https://relesys.net/

Contactpersoon: Mevrouw E. Monfils (Eva)
Functie: Project Manager

Youtube video's


skyscraper-banner-website

banner-tubz-europe

franchise-season-art-class