Big Snack Baarle-Nassau

Big Snack Baarle-Nassau

Ondernemer worden bij Big Snack in Baarle-Nassau

Big Snack is op zoek naar een ondernemer in Baarle-Nassau.

Big Snack is een cafetariaformule, onderdeel van het Sligro Formulehuis. Bij de franchiseformule kun je terecht voor een snelle hap.

Franchise informatie Big Snack

Big Snack is op zoek naar een franchisenemer in Baarle-Nassau. Baarle-Nassau heeft 6.618 inwoners, en voldoet daarmee aan het minimale aantal wat een verzorgingsgebied moet bevatten voor een Big Snack vestiging. Momenteel heeft Big Snack 104 franchise vestigingen in Nederland. Wordt u de volgende? Vraag direct vrijblijvend informatie aan.

Franchisenemer worden bij Big Snack?

De Big Snack franchise formule heeft circa 100 zelfstandige cafetaria-ondernemers en is daarmee een van de grootste cafetariafranchiseformules in Nederland. Een laagdrempelige formule voor cafetaria’s met een buurtfunctie. De franchisenemer betaalt geen entreefee, wij delen in de ombouwkosten en verzorgen een complete openingscampagne. Zo kan de franchisenemer meteen starten als Big Snack!

big snack

De voordelen

De franchisenemer bij Big Snack blijft baas in eigen huis en wij ondersteunen de franchisenemer op gebied van marketing. Dit doen we door een maandelijkse folder automatisch te verspreiden in jouw regio.

  • Een professionele uitstraling
  • Maandelijkse folderverspreiding in jouw eigen regio
  • Volledige vrijheid voor jouw ondernemerschap
  • Behoud van eigen assortiment en prijsstelling

Behoud uw vrijheid

U bent zelfstandig, kostenbewust en wilt baas in eigen huis blijven? Dan bent u bij Big Snack aan het juiste adres.

Wij geloven in úw ondernemerschap. Dus verwacht van ons geen belemmerende regeltjes, onredelijke eisen of dat wij u gaan vertellen hoe u moet ondernemen. U behoudt uw vrijheid en blijft baas in eigen huis. Big Snack biedt u de middelen om een nog beter rendement te halen.

  • U bepaalt uw eigen assortiment
  • U bepaalt uw eigen prijzen
  • U bent vrij lokaal acties in te zetten
  • U bent vrij lokaal acties in te zetten, maar met ondersteuning
  • Gunstige inkoopprijzen
  • Je koopt minstens 80% in bij Sligro Foodgroup
  • Géén entreefee

Maar met ondersteuning van Big Snack franchise

U heeft een eigen cafetaria en bent op zoek naar extra ondersteuning? Bijvoorbeeld professionele maandfolders boordevol acties? Of posters, POS-pakketten en een opvallende uitstraling? Dan is dit iets voor u!

U betaalt, in tegenstelling tot veel andere formules, géén entreefee. Wij delen in de ombouwkosten en verzorgen in overleg met u een complete openingscampagne. Daarnaast profiteert u iedere maand van vele actieprijzen, speciaal voor Big Snack, en verspreiden wij maandfolders in úw buurt.

Daarnaast profiteert van een nog breder pakket aan ondersteuning:

  • Narrowcasting
  • Menu- en productcalculaties voor een optimaal rendement
  • Eigen professionele website
  • Herkenbare uitstraling

Marketing

Elke cafetariahouder wil graag zijn of haar klanten bereiken. Tijd voor actieve marketing is er echter vaak niet. Daarin biedt Big Snack dé oplossing. U profiteert van actieve marketing waardoor u extra klanten trekt, nieuwe klanten bereikt, klanten vasthoudt en klanten meer bij u besteden.

Meer informatie over ondernemen met Big Snack?
Kijk op  www.bigsnack.nl/franchise!

 

Big Snack

 

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule

 


Over Baarle-Nassau

Baarle-Nassau is gelegen in Noord-Brabant, en is onderdeel van de gemeente Baarle-Nassau. Er wonen ongeveer 6.618 mensen in Baarle-Nassau. De WOZ waarde van de woningen in Baarle-Nassau ligt gemiddeld op €250.000, iets hoger dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Baarle-Nassau op €35.400. Hoger dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Baarle-Nassau een gezamenlijk inkomen van €106.489.636. Van alle inwoners hebben 3.5% een uitkering. In Baarle-Nassau een totaal van 232 inwoners.

In Baarle-Nassau zijn 73 winkels waar ruim 570 personen werkzaam zijn. De winkelbranche is daarmee goed voor 9,6% van alle vestigingen en 15,8% van de totale werkgelegenheid. De werkgelegenheidsontwikkeling in Baarle-Nassau laat een gunstiger beeld zien dan gemiddeld in West-Brabant (+7,2%). Het totale verkoopvloeroppervlak is 30.170 m². De helft van dit oppervlak is uit de categorie ‘in/om huis’: gaat om grootschalige bouwmarkten, tuincentra en meubelwinkels. Bijna 19% van alle verkooppunten behoort tot een filiaalbedrijf. Dit is lager dan gemiddeld in Nederland. Van de totale koopkracht van de consumenten uit Baarle-Nassau voor niet-dagelijkse boodschappen werd 49% lokaal uitgegeven, de koopkrachtafvloeiing is derhalve 51%, het meeste naar Breda. Dit is even hoog als het West-Brabantse gemiddelde. Bij de dagelijkse boodschappen lag de koopkrachtbinding met 91% nog een stuk hoger.

Er zijn naast Big Snack ook nog andere franchiseformules waarvoor Baarle-Nassau interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Baarle-Nassau.

fast food branche informatie

Franchiseformule Big Snack valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Big Snack

Gegevens Baarle-Nassau

Provincie
Noord-Brabant
Gemeente
Baarle-Nassau
Inwoners
6.618
Inkomen
€35.400
WOZ-waarde
€250.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Big Snack