Plaza Food For All Beek en Donk

Plaza Food For All Beek en Donk

Ondernemer worden bij Plaza Food For All in Beek en Donk

plazafoodforall
Plaza Food For All is op zoek naar een ondernemer in Beek en Donk.

Bij Plaza hebben we hart voor de zaak en passie voor de producten. Wij omarmen onze ambacht en dragen dit 100% uit naar onze gasten. Bij ons staat kwaliteit voorop. Wij spelen in op de lokale markt, op deze manier bieden we je altijd de beste kwaliteit.

Franchise informatie Plaza Food For All

Plaza Food For All is op zoek naar ondernemers om in Beek en Donk een nieuwe vestiging te starten. Wilt u in de fast food ondernemen en wilt u dit in Beek en Donk doen? Lees dan verder en vraag geheel vrijblijvend informatie aan bij Plaza Food For All.

header-plaza

Over Plaza Food For All

Wil je als cafetariaondernemer jouw zaak iets extra’s geven? Kies dan voor de franchiseformule Plaza food for all. Hiermee ben je verzekerd van kwaliteit, een frisse uitstraling en professionele marketingondersteuning.

Plaza franchise is al 15 jaar lang een zeer succesvolle cafetariaformule, met inmiddels ca 80 locaties door heel Nederland. Waarvan er verschillende in de Cafetaria Top 100. Steeds meer cafetaria-ondernemers sluiten zich aan bij deze formule om zo te profiteren van landelijke bekendheid, professionele marketing, foodconcepten en bovenal: behoud van eigen vrijheid.

Ondersteuning

Wanneer je je aansluit bij Plaza franchise word je een aantal keren per jaar onaangekondigd gekeurd op hygiëne, productkwaliteit, voedselveiligheid, gastvrijheid en uitstraling. Zo houden we samen de kwaliteit hoog. Ook als het gaat om het assortiment. Want elke Plaza-ondernemer koopt minstens 80% in bij Sligro Food Group. Bij ons bundelen we het ondernemerschap samen met de kracht van een landelijke formule.

De voordelen van de formule Plaza

  • Een professionele eigentijdse uitstraling
  • Gunstige inkoopprijzen
  • Campagnematerialen op jouw locatie
  • Landelijke maandelijkse campagnes, automatisch
  • verspreid in jouw regio
  • Lokale campagnes, die je zelf kunt aanpassen,
  • bestellen, printen en verspreiden
  • Behoud van eigen assortiment en prijsstelling
  • Geen entreefee
  • Onderscheidende foodconcepten
  • Netwerk momenten met andere leden van de
  • formule waar je kennis met elkaar kunt delen en
  • jouw stem kunt laten horen

Verantwoord ondernemen

MVO hoort bij een professionele en duurzame vorm van ondernemerschap. Binnen Sligro gaan verantwoord ondernemen en bedrijfseconomisch rendement hand in hand. Duurzame inkoop, voedselveiligheid, energie, milieu en transport zijn thema’s die als vanzelfsprekend verweven zijn in onze dagelijkse bedrijfsvoering.

Kwaliteit van aanbod Plaza

Kwaliteit staat voorop. Niet alleen bij Sligro, maar ook bij onze ondernemers. Met topmenu’s en speciale burgers, verse broodjes en de kinderbox weten zij hun klanten telkens weer te verrassen.

Binnen de formule besteden wij ook veel aandacht aan verantwoord ondernemerschap en hygiëne. En ook dat werpt zijn vruchten af. Want elk jaar zijn er weer veel Plaza’s terug te vinden in de Cafetaria Top-100.

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formulePlaza-Logo-2015


Over Beek en Donk

Beek en Donk is onderdeel van de gemeente Laarbeek, binnen de provincie Noord Brabant, en heeft 9.770 inwoners (bron: CBS). Het gemiddelde inkomen per huishouden is €36.100. Het landelijk gemiddelde ligt op €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Dit maakt dat Beek en Donk een relatief hoger inkomen heeft, met een geschat verzamelinkomen van alle inwoners van €160.316.818. De WOZ-waarde van de huizen ligt in Beek en Donk op gemiddeld €253.000. Hoger dan het landelijk gemiddelde van €211.000. Daarnaast hebben 4% van de mensen in Beek en Donk een uitkering. Dit maakt dat in totaal 391 inwoners van Beek en Donk een uitkering krijgen.

Beek en Donk ligt aan de Zuid-Willemsvaart en het Wilhelminakanaal. Het dorp kent twee historische centra: het heuvelplein in het zuidelijk gelegen Beek en het Piet van Thielplein in het noordelijk gelegen Donk. De industriële bedrijvigheid kwam in 1825 op gang, na de opening van de Zuid-Willemsvaart. Vanaf dat jaar ontwikkelde in Donk het bedrijf van Van Thiel, dat spijkers vervaardigde. Na de Tweede Wereldoorlog kwam er een bedrijventerrein bij Beek. Winkels in Beek en Donk kun je vinden in één van de populaire winkelstraten zoals Piet van Thielplein, Koppelstraat, Beekerheide en Burgermeester van der Weidenlaan.

Er zijn naast Plaza Food For All ook nog andere franchiseformules waarvoor Beek en Donk interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Beek en Donk.

fast food branche informatie

Franchiseformule Plaza Food For All valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Plaza Food For All

Gegevens Beek en Donk

Provincie
Noord Brabant
Gemeente
Laarbeek
Inwoners
9.770
Inkomen
€36.100
WOZ-waarde
€253.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Plaza Food For All