Johnny’s Burger Co. Capelle aan den IJssel

Johnny’s Burger Co. Capelle aan den IJssel

Ondernemer worden bij Johnny’s Burger Co. in Capelle aan den IJssel

Johnny’s Burger Co. is op zoek naar een ondernemer in Capelle aan den IJssel.

Johnny’s is opgericht in 2011 , Het eerste Burger Delivery concept in Nederland. Wij bezorgen kakelverse hamburgers zonder toegevoegde kunstmatige geur-, kleur-, en smaakstoffen. 100% traceerbaar rundvlees, 100% Halal op bestelling gemaakt.

Franchise informatie Johnny’s Burger Co.

Johnny’s Burger Co. is op zoek naar een franchisenemer in Capelle aan den IJssel. Capelle aan den IJssel heeft 66.534 inwoners, en voldoet daarmee aan het minimale aantal wat een verzorgingsgebied moet bevatten voor een Johnny’s Burger Co. vestiging. Momenteel heeft Johnny’s Burger Co. 20 franchise vestigingen in Nederland. Wordt u de volgende? Vraag direct vrijblijvend informatie aan.

Ondernemer worden? Johnny’s Burger franchise zoekt franchisenemers

Johnny’s Burger Company is het eerste hamburger take away & delivery franchiseconcept van Nederland.  Wij onderscheiden ons doordat ons productieproces en bedrijf volledig is ingericht op de het bezorgen van burgers. Belangrijk is dat de burgers vrij zijn van kunstmatige geur, kleur en smaakstoffen. Het vlees is traceerbaar tot bij de boer en gemaakt van halal rundvlees.

Franchisen bij Johnny’s Burger franchise

We groeien hard en om onze groeiambities waar te maken zijn we altijd op zoek naar nieuwe franchisenemers door heel Nederland. Vanuit het hoofdkantoor worden franchisenemers in veel facetten ondersteunt. Zo ontzorgen we door het uitvoeren van diverse marketing activiteiten voor ieder filiaal. Het opzetten van campagnes op Facebook, Instagram en Google. Online advertenties op bekende nieuwssites en mobiele websites. En zetten we een filiaal op de kaart door een spetterende openingsactie. Daarnaast ondersteunt  het hoofdkantoor haar franchisenemers in local store marketing, zodat elk filiaal ook in haar doelgroep goed bekend is. Dit doen we door het opmaken en laten drukken van flyers, met buitenreclame of bijvoorbeeld een advertentie in een blad of krant.

Binnen Johnny’s Burger Company is er een franchise consultant en een operations manager  die alle vestigingen ondersteunen en adviseren op alle facetten van de formule en het ondernemerschap. Zodat we voor, door en met elkaar groeien en de hamburger take-away & delivery formule van Nederland zijn en blijven.

De voordelen van Johnny’s Burger franchise voor u

  • U biedt in uw gemeente een (nieuwe) service aan met de lekkerste originele, American style hamburgers.
  • U wordt gekoppeld op onze eigen website www.johnnys.nl.
  • Inkopen bij onze eigen groothandel voor extra inkoopvoordeel.
  • Afspraken met leveranciers worden centraal gemaakt voor extra
    inkoopvoordeel.
  • De landelijke marketing van het concept wordt door het hoofdkantoor geregeld.
  • Het hoofdkantoor biedt allerlei mogelijkheden om ook lokale marketing toe te passen, zoals een DTP platform.
  • Ook in grote en kleine gemeenten kunt u de hamburgers van Johnny’s Burger verkopen.
  • Begeleiding bij aanhuren en turn-key opgeleverde verbouwing van uw pand.

Om ook de rest van Nederland thuis te laten genieten van de beste hamburgers zijn wij op zoek naar nieuwe franchisenemers. Vraag dus direct geheel vrijblijvend informatie aan!

 

Johnny’s Burger franchise Logo

 

 Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule


Over Capelle aan den IJssel

In Capelle aan den IJssel wonen naar schatting 66.534 inwoners (bron: CBS), en is gelegen in de gemeente Capelle aan den IJssel, in Zuid-Holland. Gemiddeld wordt er €34.700 per huishouden verdiend, dat ligt iets lager dan het landelijk gemiddelde van €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Capelle aan den IJssel heeft hiermee een totaal inkomen van nabij €1.049.422.636 over alle inwoners. De huizen in Capelle aan den IJssel hebben een gemiddelde WOZ waarde van €176.000, iets lager dan het landelijk gemiddelde van €211.000 in 2014. 4.3% van de mensen hebben in Capelle aan den IJssel een uitkering, oftewel 2.861 van alle inwoners.

Capelle aan den IJssel is prima ontsloten: het heeft opritten aan de A16 en de A20, het heeft een NS station en is aangesloten op het Rotterdamse metronetwerk. Er zijn twee grote bedrijventerreinen: Rivium (met 353 bedrijven en 11.850 werkzame personen) en Hoofdweggebied (met 422 en 10.094 werkzame personen). Er zijn vier winkelcentra in Capelle aan den IJssel: De Koperwiek, De Terp, De Crimpenhof en De Scholver.

Er zijn naast Johnny’s Burger Co. ook nog andere franchiseformules waarvoor Capelle aan den IJssel interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Capelle aan den IJssel.

fast food branche informatie

Franchiseformule Johnny’s Burger Co. valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Johnny’s Burger Co.

Gegevens Capelle aan den IJssel

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Capelle aan den IJssel
Inwoners
66.534
Inkomen
€34.700
WOZ-waarde
€176.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Johnny’s Burger Co.