Plaza Food For All Gouda

Plaza Food For All Gouda

Ondernemer worden bij Plaza Food For All in Gouda

plazafoodforall
Plaza Food For All is op zoek naar een ondernemer in Gouda.

Bij Plaza hebben we hart voor de zaak en passie voor de producten. Wij omarmen onze ambacht en dragen dit 100% uit naar onze gasten. Bij ons staat kwaliteit voorop. Wij spelen in op de lokale markt, op deze manier bieden we je altijd de beste kwaliteit.

Franchise informatie Plaza Food For All

Plaza Food For All is op zoek naar ondernemers om in Gouda een nieuwe vestiging te starten. Wilt u in de fast food ondernemen en wilt u dit in Gouda doen? Lees dan verder en vraag geheel vrijblijvend informatie aan bij Plaza Food For All.

header-plaza

Over Plaza Food For All

Wil je als cafetariaondernemer jouw zaak iets extra’s geven? Kies dan voor de franchiseformule Plaza food for all. Hiermee ben je verzekerd van kwaliteit, een frisse uitstraling en professionele marketingondersteuning.

Plaza franchise is al 15 jaar lang een zeer succesvolle cafetariaformule, met inmiddels circa 80 locaties door heel Nederland. En met resultaat: verschillende hiervan staan in de Cafetaria Top 100. Steeds meer cafetaria-ondernemers sluiten zich aan bij deze formule om zo te profiteren van landelijke bekendheid, professionele marketing, foodconcepten en bovenal: behoud van eigen vrijheid.

Ondersteuning

Wanneer je je aansluit bij Plaza franchise word je een aantal keren per jaar onaangekondigd gekeurd op hygiëne, productkwaliteit, voedselveiligheid, gastvrijheid en uitstraling. Zo houden we samen de kwaliteit hoog. Ook als het gaat om het assortiment. Want elke Plaza-ondernemer koopt minstens 80% in bij Sligro Food Group. Bij ons bundelen we het ondernemerschap samen met de kracht van een landelijke formule.

De voordelen van de formule Plaza

  • Een professionele eigentijdse uitstraling
  • Gunstige inkoopprijzen
  • Campagnematerialen op jouw locatie
  • Landelijke maandelijkse campagnes, automatisch
  • verspreid in jouw regio
  • Lokale campagnes, die je zelf kunt aanpassen,
  • bestellen, printen en verspreiden
  • Behoud van eigen assortiment en prijsstelling
  • Geen entreefee
  • Onderscheidende foodconcepten
  • Netwerk momenten met andere leden van de
  • formule waar je kennis met elkaar kunt delen en
  • jouw stem kunt laten horen

Verantwoord ondernemen

MVO hoort bij een professionele en duurzame vorm van ondernemerschap. Binnen Sligro gaan verantwoord ondernemen en bedrijfseconomisch rendement hand in hand. Duurzame inkoop, voedselveiligheid, energie, milieu en transport zijn thema’s die als vanzelfsprekend verweven zijn in onze dagelijkse bedrijfsvoering.

Kwaliteit van aanbod Plaza

Kwaliteit staat voorop. Niet alleen bij Sligro, maar ook bij onze ondernemers. Met topmenu’s en speciale burgers, verse broodjes en de kinderbox weten zij hun klanten telkens weer te verrassen.

Binnen de formule besteden wij ook veel aandacht aan verantwoord ondernemerschap en hygiëne. En ook dat werpt zijn vruchten af. Want elk jaar zijn er weer veel Plaza’s terug te vinden in de Cafetaria Top-100.

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formulePlaza-Logo-2015


Over Gouda

Gouda is onderdeel van de gemeente Gouda, binnen de provincie Zuid-Holland, en heeft 71.449 inwoners (bron: CBS). Het gemiddelde inkomen per huishouden is €35.000. Het landelijk gemiddelde ligt op €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Dit maakt dat Gouda een relatief lager inkomen heeft, met een geschat verzamelinkomen van alle inwoners van €1.136.688.636. De WOZ-waarde van de huizen ligt in Gouda op gemiddeld €182.000. Lager dan het landelijk gemiddelde van €211.000. Daarnaast hebben 3.7% van de mensen in Gouda een uitkering. Dit maakt dat in totaal 2.644 inwoners van Gouda een uitkering krijgen.

Gouda ligt in het stedelijk gebied de Randstad aan de river de Gouw, en is een stad met relatief jonge inwoners. Van de Gouwenaars is 25% 19 jaar of jonger. 18% is tussen de 19 en 35 jaar oud en 22% is 35 tot en met 49 jaar oud. Gouda heeft in totaal iets meer dan 2700 ondernemingen en 32.000 banen. De meeste hiervan in de gezondheidszorg. Het grootste deel van de winkels is gevestigd in het noorden van de binnenstad. Bekende winkelstraten zijn de Kleiweg en de Tiendeweg. Tevens heeft Gouda een aantal winkelcentra, waaronder in Bloemendaal. In totaal zijn er meer dan 500 winkels in Gouda.

Er zijn naast Plaza Food For All ook nog andere franchiseformules waarvoor Gouda interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Gouda.

fast food branche informatie

Franchiseformule Plaza Food For All valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Plaza Food For All

Gegevens Gouda

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Gouda
Inwoners
71.449
Inkomen
€35.000
WOZ-waarde
€182.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Plaza Food For All