Laserspace Maastricht

Laserspace Maastricht

Ondernemer worden bij Laserspace in Maastricht

Laserspace is op zoek naar een ondernemer in Maastricht.

Een multi activiteitencentrum ontwikkeld voor een brede doelgroep, van jong volwassen tot bedrijven. Voor iedereen die op zoek is naar een plek met leuke en innovatieve activiteiten.

Franchise informatie Laserspace

Ondernemer worden in de speeltuin indoor branche? Laserspace is momenteel op zoek naar nieuwe ondernemers in Maastricht. Momenteel ziet Laserspace goede kansen in Maastricht. Bent u de ondernemer die Laserspace zoekt? Vraag direct vrijblijvend informatie aan.

Laserspace franchise

Indoor activiteiten centrum Laserspace franchise is met een scala aan activiteiten geschikt voor alle leeftijden. Lasertag, ekarten, klimwanden en iDance zijn één van de vele activiteiten waar de bezoeker gebruik van kan maken. De van origine Spaanse franchiseformule biedt een ‘family entertainment centre’ voor kinderen vanaf 6 jaar tot volwassenen. Ook voor verjaardagen, schoolreisjes, bedrijfsuitjes en vrijgezellenfeesten. Daarnaast heeft de franchiseformule een LaserspaceRace centrum ontwikkeld waar de hoofd activiteit elektrisch drift karten is in een futuristische omgeving met laser- en lichtshows.

Laserspace zoekt franchisenemers

Laserspace franchise is op zoek naar franchisenemers om het concept uit Spanje naar Nederland te halen. De formule levert de franchisenemer alles wat nodig is om een eigen multi activiteiten centrum op te zetten gebaseerd op de laatste entertainment technologieën. Flexibel voor verschillende ruimtes en budgetten. In sommige gevallen staan we toe dat de franchisenemer zijn eigen Laserspace centrum bouwt volgens onze specificaties. Wij leveren alle bouwtekeningen en materialen en zorgen voor de Laserspace franchise huisstijl.

  • Het centrum wordt door ons in minder dan 10 dagen opgeleverd, inclusief volledige decoratie, inrichting, apparatuur, bar en de daarbij behorende activiteiten
  • Wij verzorgen de pre-opening advertentiecampagne
  • Startende franchisenemer krijgen een training op locatie met de bijbehorende manuals
  • Ons team staat continu klaar voor support en ideeën

Het centrum moet over een ruimte van minimaal 200 vierkante meter en over voldoende parkeerplaatsen beschikken. Indien u beschikt over een eigen hal en op zoek bent naar een nieuwe activiteit voor deze ruimte, komen we ook graag met u in contact. We hebben geen strenge regels dus u kunt het centrum runnen zoals u zelf wilt. 

Laserspace franchise voordelenLaserMaxx shooteress

  • Ruim exclusief gebied (omtrek van 20 km)
  • Brede doelgroep (van 12 jaar tot volwassenen)
  • Een van de weinigen centra waar kinderen en ouders samen kunnen spelen
  • Variatie aan activiteiten
  • Geen entreefee
  • Geen licentievergoeding
  • Haalbaarheidsonderzoek voor de uiteindelijke beslissing
  • Binnen 10 dagen klaar om van start te gaan
  • Bestaande activiteitencentra hebben de mogelijkheid om een Laserspace-corner te integreren waardoor de doelgroep en de leeftijdscategorie verbreed worden

Wilt u samen met ons succesvol ondernemen en toch alle vrijheid hebben met deze turn-key formule? Vraag dan geheel vrijblijvend ons informatiepakket aan!

Logolaserspace

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule


Over Maastricht

Maastricht is onderdeel van de gemeente Maastricht, binnen de provincie Limburg, en heeft 122.418 inwoners (bron: CBS). Het gemiddelde inkomen per huishouden is €30.400. Het landelijk gemiddelde ligt op €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Dit maakt dat Maastricht een relatief lager inkomen heeft, met een geschat verzamelinkomen van alle inwoners van €1.691.594.182. De WOZ-waarde van de huizen ligt in Maastricht op gemiddeld €178.000. Lager dan het landelijk gemiddelde van €211.000. Daarnaast hebben 3.4% van de mensen in Maastricht een uitkering. Dit maakt dat in totaal 4.162 inwoners van Maastricht een uitkering krijgen.

Al twee eeuwen is Maastricht een belangrijke industriestad. Waar het begon met glas- en aardewerkfabricage, kwam daar later de papier- en cementindustrie bij. Afgelopen decennia is het aantal werknemers in de industrie flink afgenomen. Sinds de jaren zeventig wordt er sterk ingezet p[ de kenniseconomie. Dit resulteerde in de oprichting van de Universiteit van Maastricht en het congres- en expositiecentrum MECC. De binnenstad van Maastricht heeft een ruim winkelaanbod en trekt veel bezoekers uit de regio, alsook België en Duitsland. Populaire winkelstraten zijn o.a. De Grote en Kleine Staat, Stokstraat en Maastrichter Smedenstraat. Ook zijn er verschillende winkelcentra en industrieterreinen te vinden. In het centrum en enkele buitenwijken is er betaald parkeren en zijn er een aantal parkeergarages en – pleinen. Ook geldt er in een deel van het centrum een parkeerverbod.

Er zijn naast Laserspace ook nog andere franchiseformules waarvoor Maastricht interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Maastricht.

speeltuin indoor branche informatie

Franchiseformule Laserspace valt binnen de branche speeltuin indoor. Indoor speeltuin valt onder de branche dagrecreatie. De meeste informatie is dan ook breed en niet specifiek voor indoor speeltuin. Enkele voorbeelden van franchiseformules in deze branche zijn Monkey Town, Kinderspeelparadijs Ballorig en Laser Space. De gemiddelde investering in deze branche ligt rond de € 100.000.

Het aantal bezoekers aan pret- en themaparken steeg in de periode van 1997 tot 2014 elk jaar met zo’n 5%. In de laatste paar jaren is de groei wat afgezwakt. Toch blijven de prognoses in deze sector positief. De Rabobank verwacht dat 2016 weer een gemiddelde groei is van 2,5%. Deze groei komt o.a. door de groeiende economie in Nederland, een aantrekkelijk zakelijke vraag en meer inkomend toerisme. Locatie wordt wel een steeds belangrijker aspect. Als een onderneming niet op een A-locatie zit of in een sterke regio zit, zal er geïnvesteerd moeten worden in een uniek en onderscheidend concept.

Er zijn rond de 305 pret- en themaparken met speeltoestellen. NRIT, een advieus en onderzoeksbureau met specialisme leisure, gaat uit van 29 attractieparken, 21 speelparken en 65 dierenparken. Dit is inclusief 15 erkende dierentuinen.

Door het toenemende aanbod aan activiteiten in deze branche, is dagrecreatie een verdringingsmarkt geworden. Er wordt ook steeds vaker kortingen gegeven om zo bezoekers te trekken. Hierdoor wordt het belang van besteding bij bijvoorbeeld horeca steeds groter. Door de beperkte vrije tijd van Nederlanders, gemiddeld heeft de Nederlander 47 uur per week te besteden, is het hebben van unieke speeltoestellen en een goede horeca belangrijke trekkers.

Bij indoor speeltuinen is het weer ook een belangrijke factor, maar in mindere mate bepalend als bij dierentuinen en attractieparken. Alleen bij erg goed weer zal men eerder geneigd zijn een buitenactiviteit te doen.

Een belangrijke trend is meer aandacht schenken aan (marketing-gestuurde) omzetoptimalisatie. Daarbij liggen kansen voor o.a. dynamische toegangsprijzen, waar gekeken wordt naar het seizoen en combinatiedeals, waarbij de entreeprijs inclusief consumptie(s) of souvenir(s) aangeboden wordt. Een andere trend is personalisering. Dat houdt in dat je weet wat de klant wil en is op dit moment nog een ondergeschoven kind in Nederland. In onder meer Amerika wordt dit al succesvol toegepast. Hier is dus nog genoeg kansen voor te vinden op de lange termijn.

Bron: ABN AMRO, NRIT, CBS, Rabobank

Vestigingen Laserspace

Gegevens Maastricht

Provincie
Limburg
Gemeente
Maastricht
Inwoners
122.418
Inkomen
€30.400
WOZ-waarde
€178.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Laserspace