Johnny’s Burger Co. Maastricht

Johnny’s Burger Co. Maastricht

Ondernemer worden bij Johnny’s Burger Co. in Maastricht

Johnny’s Burger Co. is op zoek naar een ondernemer in Maastricht.

Johnny’s is opgericht in 2011 , Het eerste Burger Delivery concept in Nederland. Wij bezorgen kakelverse hamburgers zonder toegevoegde kunstmatige geur-, kleur-, en smaakstoffen. 100% traceerbaar rundvlees, 100% Halal op bestelling gemaakt.

Franchise informatie Johnny’s Burger Co.

Johnny’s Burger Co. is op zoek naar een franchisenemer in Maastricht. Maastricht heeft 122.418 inwoners, en voldoet daarmee aan het minimale aantal wat een verzorgingsgebied moet bevatten voor een Johnny’s Burger Co. vestiging. Momenteel heeft Johnny’s Burger Co. 20 franchise vestigingen in Nederland. Wordt u de volgende? Vraag direct vrijblijvend informatie aan.

Ondernemer worden? Johnny’s Burger franchise zoekt franchisenemers

Johnny’s Burger Company is het eerste hamburger take away & delivery franchiseconcept van Nederland.  Wij onderscheiden ons doordat ons productieproces en bedrijf volledig is ingericht op de het bezorgen van burgers. Belangrijk is dat de burgers vrij zijn van kunstmatige geur, kleur en smaakstoffen. Het vlees is traceerbaar tot bij de boer en gemaakt van halal rundvlees.

Franchisen bij Johnny’s Burger franchise

We groeien hard en om onze groeiambities waar te maken zijn we altijd op zoek naar nieuwe franchisenemers door heel Nederland. Vanuit het hoofdkantoor worden franchisenemers in veel facetten ondersteunt. Zo ontzorgen we door het uitvoeren van diverse marketing activiteiten voor ieder filiaal. Het opzetten van campagnes op Facebook, Instagram en Google. Online advertenties op bekende nieuwssites en mobiele websites. En zetten we een filiaal op de kaart door een spetterende openingsactie. Daarnaast ondersteunt  het hoofdkantoor haar franchisenemers in local store marketing, zodat elk filiaal ook in haar doelgroep goed bekend is. Dit doen we door het opmaken en laten drukken van flyers, met buitenreclame of bijvoorbeeld een advertentie in een blad of krant.

Binnen Johnny’s Burger Company is er een franchise consultant en een operations manager  die alle vestigingen ondersteunen en adviseren op alle facetten van de formule en het ondernemerschap. Zodat we voor, door en met elkaar groeien en de hamburger take-away & delivery formule van Nederland zijn en blijven.

De voordelen van Johnny’s Burger franchise voor u

  • U biedt in uw gemeente een (nieuwe) service aan met de lekkerste originele, American style hamburgers.
  • U wordt gekoppeld op onze eigen website www.johnnys.nl.
  • Inkopen bij onze eigen groothandel voor extra inkoopvoordeel.
  • Afspraken met leveranciers worden centraal gemaakt voor extra
    inkoopvoordeel.
  • De landelijke marketing van het concept wordt door het hoofdkantoor geregeld.
  • Het hoofdkantoor biedt allerlei mogelijkheden om ook lokale marketing toe te passen, zoals een DTP platform.
  • Ook in grote en kleine gemeenten kunt u de hamburgers van Johnny’s Burger verkopen.
  • Begeleiding bij aanhuren en turn-key opgeleverde verbouwing van uw pand.

Om ook de rest van Nederland thuis te laten genieten van de beste hamburgers zijn wij op zoek naar nieuwe franchisenemers. Vraag dus direct geheel vrijblijvend informatie aan!

 

Johnny's Logo

 

 Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule


Over Maastricht

In Maastricht wonen naar schatting 122.418 inwoners (bron: CBS), en is gelegen in de gemeente Maastricht, in Limburg. Gemiddeld wordt er €30.400 per huishouden verdiend, dat ligt iets lager dan het landelijk gemiddelde van €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Maastricht heeft hiermee een totaal inkomen van nabij €1.691.594.182 over alle inwoners. De huizen in Maastricht hebben een gemiddelde WOZ waarde van €178.000, iets lager dan het landelijk gemiddelde van €211.000 in 2014. 3.4% van de mensen hebben in Maastricht een uitkering, oftewel 4.162 van alle inwoners.

Al twee eeuwen is Maastricht een belangrijke industriestad. Waar het begon met glas- en aardewerkfabricage, kwam daar later de papier- en cementindustrie bij. Afgelopen decennia is het aantal werknemers in de industrie flink afgenomen. Sinds de jaren zeventig wordt er sterk ingezet p[ de kenniseconomie. Dit resulteerde in de oprichting van de Universiteit van Maastricht en het congres- en expositiecentrum MECC. De binnenstad van Maastricht heeft een ruim winkelaanbod en trekt veel bezoekers uit de regio, alsook België en Duitsland. Populaire winkelstraten zijn o.a. De Grote en Kleine Staat, Stokstraat en Maastrichter Smedenstraat. Ook zijn er verschillende winkelcentra en industrieterreinen te vinden. In het centrum en enkele buitenwijken is er betaald parkeren en zijn er een aantal parkeergarages en – pleinen. Ook geldt er in een deel van het centrum een parkeerverbod.

Er zijn naast Johnny’s Burger Co. ook nog andere franchiseformules waarvoor Maastricht interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Maastricht.

fast food branche informatie

Franchiseformule Johnny’s Burger Co. valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Johnny’s Burger Co.

Gegevens Maastricht

Provincie
Limburg
Gemeente
Maastricht
Inwoners
122.418
Inkomen
€30.400
WOZ-waarde
€178.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Johnny’s Burger Co.