Taco Mundo Maastricht

Taco Mundo Maastricht

Ondernemer worden bij Taco Mundo in Maastricht

Taco Mundo is op zoek naar een ondernemer in Maastricht.

Taco Mundo is de bezorgformule voor de verse Mexicaanse keuken.

Franchise informatie Taco Mundo

In Maastricht is Taco Mundo op zoek naar franchisenemers. Het betreft een nieuw te openen vestiging. Taco Mundo heeft op dit moment 25 franchisevestigingen in Nederland. Franchisenemer worden in Maastricht? Lees dan verder en vraag geheel vrijblijvend informatie aan bij Taco Mundo.

Taco Mundo franchise

DE TACO MUNDO FRANCHISE FORMULE

Voor vers bereide taco’s en burrito’s snel aan huis bezorgd, moet je bij Taco Mundo zijn, dé bezorgformule van Mexicaans gerechten. Koken is uit, bezorgen is in; eten bestellen en laten bezorgen was nog nooit zo populair als nu. En met bijna 25 vestigingen over het hele land weet iedereen de fresh made mex van
Taco Mundo zo te vinden, ook online en mobiel. Met een uitgebreid assortiment van taco’s, burrito’s, quesadilla’s, enchilada’s en frisse salades is Taco Mundo een belangrijke speler in de foodbezorgmarkt. Een gezond alternatief door het gebruik van verse en natuurlijke ingrediënten, dat is de gedachte achter Taco Mundo. Alle gerechten worden per order gemaakt door onze taqueros in de vestigingen en van daaruit bezorgd. Taco Mundo is steeds vernieuwend, een dynamische formule die altijd direct inspeelt op de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van food en foodbezorging.

TACO MUNDO GROEIT VERDER

Groot groeipotentieel voor Taco Mundo en haar franchiseondernemers! Mexicaans is hot en volgens een rapport van het FSIN verdubbelt de markt voor foodbezorging tot aan 2019 ten opzichte van 2016. Taco Mundo, de enige landelijke bezorgformule voor de Mexicaanse keuken, groeit hard mee. Er zijn uitstekende mogelijkheden voor franchiseondernemers in steden met omstreeks 50.000 huishoudens, zoals Alkmaar, Apeldoorn, Arnhem, Den Bosch, Den Haag (3e locatie), Dordrecht, Eindhoven (2e locatie), Enschede, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam (4e en 5e locatie), Utrecht (2e en 3e locatie) en Venlo.

TACO MUNDO FRANCHISENEMER WORDEN

1. Elke dag fresh made mex: gezond en verrassend alternatief voor de doorsnee fast food producten.
2. Je bent de baas van je eigen onderneming.
3. Én je maakt deel uit van een onderscheidende, unieke en dynamische formule die je waar nodig professionele ondersteuning biedt.
4. Alle tijd om je te focussen op jouw eigen vestiging, de franchisegever zorgt voor een doeltreffende marketing.
5. De markt voor foodbezorging blijft groeien en jij groeit mee, misschien wel met een multi-store franchise!

Binnen onze formule kun je jouw klanten een optimale kwaliteit en service bieden die uniek is in de foodbezorging.

Wil jij als franchisenemer gaan ondernemen en wordt je enthousiast van ons verhaal? Dan komen we graag met je in contact. Vul het franchiseformulier in op onze website TacoMundo.com.

Hasta la vista.

logo_Taco_Mundo

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule


Over Maastricht

Maastricht ligt in de gemeente Maastricht, in Limburg. In Maastricht wonen ongeveer 122.418 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdiend men gemiddeld €30.400. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €35.000. Het gemiddeld inkomen in Maastricht ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Maastricht dus zo’n €1.691.594.182. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €178.000 is in Maastricht. In 2014 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €211.000, in Maastricht ligt dit dus lager. In Maastricht hebben 3.4% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 4.162 uitkomt.

Al twee eeuwen is Maastricht een belangrijke industriestad. Waar het begon met glas- en aardewerkfabricage, kwam daar later de papier- en cementindustrie bij. Afgelopen decennia is het aantal werknemers in de industrie flink afgenomen. Sinds de jaren zeventig wordt er sterk ingezet p[ de kenniseconomie. Dit resulteerde in de oprichting van de Universiteit van Maastricht en het congres- en expositiecentrum MECC. De binnenstad van Maastricht heeft een ruim winkelaanbod en trekt veel bezoekers uit de regio, alsook België en Duitsland. Populaire winkelstraten zijn o.a. De Grote en Kleine Staat, Stokstraat en Maastrichter Smedenstraat. Ook zijn er verschillende winkelcentra en industrieterreinen te vinden. In het centrum en enkele buitenwijken is er betaald parkeren en zijn er een aantal parkeergarages en – pleinen. Ook geldt er in een deel van het centrum een parkeerverbod.

Er zijn naast Taco Mundo ook nog andere franchiseformules waarvoor Maastricht interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Maastricht.

fast food branche informatie

Franchiseformule Taco Mundo valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.

Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.

De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights

Vestigingen Taco Mundo

Gegevens Maastricht

Provincie
Limburg
Gemeente
Maastricht
Inwoners
122.418
Inkomen
€30.400
WOZ-waarde
€178.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Taco Mundo