BRAM’S Gourmet Frites is een multi-inzetbare formule en creëert echte genietmomenten met de verse frites en stoofs.
BRAM’S Gourmet Frites ziet franchise mogelijkheden in Roosendaal. Bent u afkomstig uit de regio Roosendaal en heeft u interesse om een BRAM’S Gourmet Frites vestiging te openen? BRAM’S Gourmet Frites is momenteel op zoek naar ondernemers uit deze regio. Heeft u ervaring in de branche en ondernemersmentaliteit? Vraag dan snel informatie aan bij BRAM’S Gourmet Frites.
De BRAM’S Gourmet Frites franchise formule is een unieke verse frites formule, ontstaan vanuit 50 jaar Bram Ladage ervaring. In het zicht van de klant worden de verse aardappels gesneden en gebakken in de schil. In samenwerking met Herman den Blijker zijn er diverse unieke ‘Stoofs’ ontwikkeld; een culinaire hedendaagse variatie op de aloude stoofvleesreceptuur. Deze unieke creaties vormen in combinatie met de verse frites een verantwoorde maaltijd.
50 jaar patatervaring hebben we omgezet in BRAM’S Gourmet Frites om (inter-)nationaal zo veel mogelijk genietmomenten te creëren. Om onze ambitie te realiseren, zoeken wij ondernemers die letterlijk een passie voor P.A.T.A.T. hebben. Oftewel, een passie voor Plezier, Aandacht, Theater, Authenticiteit en Teamwork.
Franchise formule BRAM’S Gourmet Frites is op zoek naar franchisenemers voor nieuw te openen vestigingen in Nederland. Door zijn stoere compacte uitvoering past de BRAM’S container op diverse locaties als woonboulevards, industrieterreinen of P-plaatsen van grote ketens als Makro of Hornbach. De formule is modulair op te bouwen en past daarmee ook in winkelunits. De franchise formule ondersteunt de franchisenemer met een volledige backoffice met alle facetten in huis: marketing, finance, HR, administratie, juridische zaken, locatiespecialisten, product development en strategie.
Ben jij klaar voor het BRAM’S ondernemerschap? Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.
Roosendaal ligt in de gemeente Roosendaal, in Noord-Brabant. In Roosendaal wonen ongeveer 67.540 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdiend men gemiddeld €33.900. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €35.000. Het gemiddeld inkomen in Roosendaal ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Roosendaal dus zo’n €1.040.730.000. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €204.000 is in Roosendaal. In 2014 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €211.000, in Roosendaal ligt dit dus lager. In Roosendaal hebben 4.9% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 3.309 uitkomt.
Roosendaal vervult door zijn ligging aan de spoorlijn Amsterdam-Brussel een belangrijke internationale logistieke functie. Door de strategische ligging langs de A17 en de A58 en de havens van Rotterdam, Antwerpen, Terneuzen en Vlissingen vestigden zich in Roosendaal een aantal logistieke en transportbedrijven. Sinds 1970 bloeide ook de dienstencentrum en de detailhandel op. Zo vestigden zich 120 modewinkels in Roosendaal. In het centrum bevinden zich de overdekte winkelcentra de Roselaar, Biggelaar en Passage. Aan de westkant bevindt zich sinds 2006 het factory outlet center Rosada.
Er zijn naast BRAM’S Gourmet Frites ook nog andere franchiseformules waarvoor Roosendaal interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Roosendaal.
Franchiseformule BRAM’S Gourmet Frites valt binnen de branche fast food. De branche fastfood valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen: lunchrooms, cafetaria’s, pizzeria’s, snackbars en restaurants. Nederland telt ruim 10.000 fastfoodzaken. Fastfood of gemaksvoedsel is een verzamelnaam voor voedsel dat snel bereid en geserveerd wordt en relatief goedkoop is. Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn McDonald’s, KFC, Kwalitaria, New York Pizza en Domino’s Pizza.
De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet steeg in 2015 met 4% en boekt al tien kwartalen op rij omzetgroei. Met één kanttekening: de enorme concurrentie binnen de branche. In de eigen sector blijft het aanbod groeien maar ook aanbieders uit andere branches betreden de markt. Tijdens 2014 nam het restaurantaanbod met 10% sneller toe dan de omzetgroei.
Het aantal bestaande fastfoodformules neemt elk jaar toe en nieuwe formules ontstaan, zoals de ‘fast casual’ horecaformules. Bij deze formules zijn foodservice en foodretail dichter tot elkaar gegroeid. Een bekend voorbeeld hiervan is La Place dat begin 2016 door Jumbo is overgenomen. Voor consumenten gaat het om gemak, snelheid, kwaliteit, gezonde producten, variëteit en dat voor een betaalbare prijs. Goed en gezond eten wordt steeds vaker het uitgangspunt. Nieuwe gezonde to-go concepten doen hun intrede en de traditionele aanbieders van een snelle hap moeten daarin mee. Een keurmerk als verantwoord frituren en de uitgebreide voedingsinformatie bij McDonald’s zijn hier voorbeelden van.
De snackbar is nog steeds het meest bezochte bedrijfstype in de sector. Twee derde van de Nederlandse bevolking, met name in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar, bezoekt minstens drie keer per maand een cafetaria. Echter zullen kleinere cafetaria’s steeds meer marktaandeel gaan verliezen door toenemende online bestedingen, de toenemende concurrentie en branchevervaging. Ondernemingen die niet op een A-locatie zijn gelegen, resteert het prijswapen in combinatie met schaalgrootte en een sterke online profilering. Of ze zullen moeten investeren in een uniek en onderscheidend concept.
Bron: Rabobank Cijfers & Trends, ABN Amro Insights