Bad in Beeld Maastricht

Bad in Beeld in regio Maastricht

Ondernemer worden bij Bad in Beeld in regio Maastricht

badinbeeld
Bad in Beeld is op zoek naar een ondernemer in de regio Maastricht.

Onze samenwerking heeft als doel het rendement en resultaat van de ondernemer te verbeteren. Dit doen we door de vestiging te ondersteunen op diverse vlakken waaronder inkoop en marketing waarbij de ondernemer altijd onder zijn eigen naam blijft handelen

Franchise informatie Bad in Beeld

Bad in Beeld zoekt naar nieuwe ondernemers in Maastricht. Op dit moment heeft Bad in Beeld 44 franchisevestigingen. Wilt u een eigen Bad in Beeld starten in Maastricht? Lees dan verder!

Aangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule

 

 

 

 

Bad in Beeld zoekt franchisenemers

WORDT U ONZE NIEUWE PARTNER?

Bad in Beeld is een samenwerkingsverband voor badkamershowrooms in Nederland. Op dit moment zijn er 44 aangesloten vestigingen in Nederland. Wij zijn onderdeel van IGM B.V. waarin ruim 150 ondernemers zijn aangesloten via diverse franchiseformules. Wij zijn op zoek naar bestaande sanitairbedrijven die behoefte hebben aan samenwerking en ondersteuning van een ervaren Retail organisatie.

 DOEL BAD IN BEELD

Onze samenwerking heeft als doel het rendement en resultaat van de betreffende ondernemer te verbeteren.

Dit doen we door de vestiging te ondersteunen op diverse vlakken: een lokaal reclameplan afgestemd op de wensen en het budget van de ondernemer, goede inkoopcondities en bonussen, financiële begeleiding, het aanbieden en verzorgen van opleiding en training. Bad in Beeld stelt u als ondernemer in staat de consument te bereiken op een professionele manier in zijn marktgebied.

 VOORDELEN BAD IN BEELD

MARKETING & RECLAME

Alle uitingen richting consument gebeuren onder eigen naam en niet onder de naam Bad in Beeld. We bouwen aan de naam van de lokale ondernemer. De reclame en marketing activiteiten zijn als een menukaart beschikbaar, u bepaalt zelf waar u gebruik van wilt maken.

Alle middelen van Bad in Beeld zijn ingericht naar de Customer Journey:

Hét platform op het gebied van badkamers: www.badinbeeld.nl met als voornaamste doel klanten doorsturen naar de lokale BIB specialist

  • Eigen vestigingspagina
  • Contentmarketing
  • Leadgenerator
  • 2 campagnes volgens Retail kalender
  • 2 folders met bijbehorend winkelmateriaal
  • Digitale nieuwsbrieven
  • Doorvertaling op website
  • Social Media
  • Inspiratiekrant
  • Lokale website met SEO en SEA campagnes
  • Samenwerking met landelijke labels, zoals Riverdale
  • Gebruik Grafisch Vormgever v.w.b. opmaak advertenties, open huis kranten, busbelettering, gevelontwerpen, vlaggen/banieren, instore signing etc.

 VOORDELEN INKOOP

Bij aansluiting bij Bad in Beeld profiteert men direct per ingangsdatum van de condities en bonussen zoals deze vastgelegd zijn in de samenwerkingsovereenkomst. Op inkoopgebied heeft Bad in Beeld de volgende centrale afspraken voor wat betreft de inkoop- en bonussen:

  • Scherpe factuurcondities
  • Bonusstaffel op basis van omzet bij groothandel
  • Centraal betalen bonus indien gewenst
  • Kernmerken/ huismerkbonus
  • Betalingskorting

Wij garanderen 5-10% inkoopvoordeel op uw huidige condities.

OVERIGE DIENSTEN

  • Retail Trainingshuis
  • Simar
  • Saninet/ Vi-soft
  • Centraal betalen
  • Commerciële en financiële ondersteuning
  • IGM verzekeringsdienst
  • Showroomarchitect
  • Vacaturebank
  • Sterk Private Label
  • Ruim 35 jaar ervaring in de retail
  • Onderdeel van IGM B.V., de grootste franchiseorganisatie in Nederland op gebied van sanitair en installatie
  • Weinig verplichtingen, u blijft zelf ondernemer

Nationale Badkamer Garantie, uniek in sanitair land.

De vijf waterdichte garanties van NBG zijn alleen beschikbaar voor franchisenemers van Bad in Beeld.

GEINTERESSEERD IN BAD IN BEELD?

Heeft u een badkamershowroom en wilt u deel uitmaken van het samenwerkingsverband Bad in Beeld? Neem dan contact op met formulemanager Bad in Beeld Marjolein Gerritsma op telefoonnummer 06 512 642 78 of mail naar m.gerritsma@badinbeeld.nl.  Zij neemt contact met u op om te bespreken wat een samenwerking met Bad in Beeld voor u kan betekenen.

Graag tot snel.

 

 


Over regio Maastricht

Maastricht is een regio met ongeveer 185.510 inwoners. 41.515 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 91.830 huishoudens met kinderen, en 66.735 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 91.830 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Maastricht is 2,2. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.

De regio is gelegen in het uiterste zuiden van Nederland. De grootste stad binnen de regio is Maastricht en staat bekend als studentenstad. De binnenstad van Maastricht trekt veel bezoekers uit de omringende regio, maar ook uit andere delen van Nederland, België en Duitsland. De binnenstad heeft een ruim winkelaanbod met, naast de gebruikelijke winkelketens, relatief veel gespecialiseerde zaken en exclusieve winkels. Binnen de regio valt ook het dorp Vaals, die als een voorstad dient van de Duitse stad Aken. Binnen de regio zijn diverse dorpen te vinden met een gezellig buurtcentrum. De regio is goed bereikbaar via de A2 en de N278.

Er zijn naast Bad in Beeld ook nog andere franchiseformules waarvoor Maastricht interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Maastricht.

sanitair branche informatie

Franchiseformule Bad in Beeld valt binnen de branche sanitair. Tot de sanitair branche behoren de keuken- en badkamerzaken. Enkele bekende formules die actief zijn in deze branche zijn: Bad in Beeld, Baderie, Grando, Mega Tegels & Badkamers & Sanidirect. Deze keuken- en badkamerzaken verkopen onder andere keukens, badkamers, apparatuur en onderdelen van keukens en badkamers. Naast het verkopen van deze producten verzorgen deze keuken- en badkamerzaken ook vaak de plaatsing en de aansluiting van de producten.

De omzet van deze branche is afgelopen jaren gestegen. De omzet per winkel bedroeg in 2013 885.000 en in 2015 1.154.000. Ook de omzet per vierkante meter winkeloppervlakte steeg van 1.654 in 2013 naar 2.074 in 2015. Deze omzetstijging is ook deels te danken aan de aantrekkende huizenmarkt. De huizenmarkt zit sinds 2013 weer in de lift en daar profiteert de sanitair branche van.

Binnen deze branche zijn er ook een aantal ontwikkelingen gaande. Zo heeft de consument bijvoorbeeld steeds meer behoefte aan inspiratie en advies. Gekwalificeerd personeel wordt hierdoor erg belangrijk. Daarnaast verandert de samenstelling van de huishoudens in Nederland. Het aantal eenpersoonshuishoudens en ouderen neemt toe.

Naast de grote keuken- en badkamerzaken heeft de consument behoefte aan kleine winkels met een compleet productaanbod. Binnen het productaanbod van deze winkels heeft de consument behoefte aan unieke producten. Een eigen label assortiment wordt steeds belangrijker. Net zoals bij andere branches wordt de online verkoop door toenemend internetgebruik steeds belangrijker bij de aankoopbeslissing.

De sanitair branche zal de komende jaren wel rekening moeten houden met stijgende concurrentie. Met name de doe-het-zelfketens hebben aangegeven het assortiment aan te gaan vullen en te verluxen. Daarnaast spelen de bouwmarkten ook handig in op de vraag van zelfstandige installateurs en klusbedrijven. Op het gebied van klantenwerving- en binding kan nog veel terrein gewonnen worden. De keuken- en badkamerzaken zullen zich nog scherper moeten profileren en de inzet van de marketing moet zich richten op beleving en conceptuele waarde.

Bron: Detailhandel.info, CBS, raming Panteia op basis van CBS en Locatus, Rabobank Cijfers & Trends, Qumedia

Vestigingen Bad in Beeld

Gegevens Maastricht

Postcode
6200 - 6299
Inwoners
185.510
Huishoudens
91.830

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
Bad in Beeld