ABN AMRO hoofdsponsor bij retailevenementen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


ABN AMRO heeft zich als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan de Nederlandse editie van ‘Retailer of the Year’ en de 11e editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ 2013.

i3 Business Intelligence en Wugly.nl hebben zich aangesloten als subsponsors.  In Nederland strijden dit jaar 269 retailers om de publieksprijs ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Tot nu toe riepen maar liefst 83 retailers hun klanten op om een beoordeling te geven. De 27 winnaars van de categorieprijzen zijn op 30 september bekend. Op 29 oktober is duidelijk wie van hen de eretitel ‘Beste Winkelketen van Nederland’ 2013 krijgt. Bovendien wordt onthuld welke winkelketen zich een jaar lang ‘Beste Retailer’ en ‘Retailmanagementteam’ mag noemen. Dit zijn 2 vakprijzen waarbij kandidaten via RetailTrends genomineerd worden. ABN AMRO heeft zich dit jaar voor het eerst als sponsor aan deze jaarlijkse verkiezing verbonden. “Dit sponsorship sluit uitstekend aan bij de strategie van de bank. ABN AMRO heeft lang geïnvesteerd in sectorteams die retailklanten zowel in het grote als het kleine segment optimaal kunnen bedienen. Hierbij is diepgaande kennis van de sector cruciaal om de rol als strategisch partner goed te vervullen”, vertelt Michel Koster, Sector Banker Retail van ABN AMRO.

dinsdag 16 juli 2013.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class