AH leider multimediastrategie

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Albert Heijn

Volgens directeur Sander van der Laan van Albert Heijn is de super een innovatief bedrijf. De productlijn Puur & Eerlijk staat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en op het gebied van multimediastrategie is de formule wereldwijd marktleider. De mobiele telefonie van AH is goed voor een jaaromzet van 100 miljoen euro. De nieuwe Appie-app voor de Apple iPhone doet het zo goed, dat hij al meer dan 300.000 keer is geïnstalleerd. Bij campagnes die ze organiseert wordt meteen gekeken hoe zich dat vertaald richting social media. Een voorbeeld hierin was het inzetten van Hyves en Facebook rond het WK-voetbal met de beesies. Een belangrijk onderwerp voor hem is het vergelijk met Amerika, de klantvriendelijkheid van daar is hier nog lang niet bereikt.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief | voor al uw franchisenieuws | dinsdag 2 november 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3