De uitbreiding komt als gevolg van een geslaagde proef met een Albert Heijn to go op acht BP-tankstations. Bij Albert Heijn to go winkels bij BP mogen klanten een grote keuze aan vers bereid eten en drinken verwachten, zoals onder andere belegde broodjes, salade’s, croissants, snacks en verse sappen.
“Wij willen er altijd en overal voor onze klanten zijn. Om de hoek, onderweg en via ah.nl. Zeker als het om eten en drinken gaat, hebben klanten behoefte aan oplossingen die op maat zijn. Hun keuzes kunnen van moment tot moment verschillen. Met onze 130 jaar ervaring willen wij lekker en gevarieerd eten bereikbaar maken voor iedereen en op elke plek in Nederland en in Vlaanderen. In onze supermarkten maar ook onderweg in bijvoorbeeld ziekenhuizen, op treinstations, hogescholen en dus ook bij tankstations. Deze samenwerking met BP sluit dan ook naadloos aan op onze groeiambitie.” Aldus Marit van Egmond, CEO Albert Heijn.
“Met marktleider Albert Heijn to go bieden we onze klanten op onze tankstations een breed, innovatief en kwalitatief hoogstaand aanbod van eten en drinken voor onderweg. We spelen hiermee in op een groeiende behoefte van onze klanten op dit gebied. In combinatie met onze BP Ultimate premium brandstoffen bieden wij de weggebruiker hiermee alles wat deze nodig heeft, op goed bereikbare locaties door het hele land, met ruime openingstijden. De samenwerking met Albert Heijn draagt bij aan de uitvoering van onze strategie om ons convenience aanbod wereldwijd uit te breiden.” Aldus Ruben Beens, CEO BP Nederland.
Geef een reactie