Albert Heijn en bol.com intensiveren samenwerking

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Albert Heijn en bol.com slaan de handen ineen voor het promoten van digitaal lezen. De nieuwste e-reader wordt door beide organisaties voor dezelfde prijs aangeboden.

Bol.com werd in 2012 door Ahold overgenomen en organiseren hiermee hun eerste grote gezamenlijke actie. Komende weken krijgen bijna alle AH vestigingen in Nederland en België een bol.com afhaalpunt. In totaal worden er ruim 700 afhaalpunten gerealiseerd. Streven van beide bedrijven met deze actie is om het digitaal lezen een flinke impuls te geven. De e-reader is sinds vorige week te bestellen bij bol.com en ligt deze week ook bij Albert Heijn in de schappen. Bol.com verwacht dat een kwart van alle boekenlezers in 2015 ook digitaal gaat lezen. Met de overname van Bol.com heeft Ahold zijn internetbeleid aanzienlijk aangescherpt. Ahold wilde met die overname zijn webomzet verdrievoudigen.

dinsdag 21 mei 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3