Albert Heijn gaat Jumbo achterna

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vers speelt bij de Foodmarkten van Jumbo een hoofdrol. Dat is nu ook het geval bij de gerenoveerde XL-vestiging van Albert Heijn in Eindhoven. Daarmee richt franchiseformule Albert Heijn haar pijlen op het creëren van de juiste beleving. De woordvoerder van de supermarktketen kon het vorig jaar niet bevestigen, maar het gerucht ging toen al dat de supermarkt daarmee op het Foodmarkt-concept van Jumbo ging lijken.

De XL-vestiging aan de Limburglaan beschikt inmiddels over ongeveer 4.000m2. De supermarkt is voorzien van een marktplein waar lokale leveranciers hun producten verkopen. Daarnaast bereiden koks maaltijden aan de hand van het kookblad Allerhande. Niet alleen brood, maar ook pizza’s worden er nu ter plekke gebakken. De kaasafdeling beschikt over uitschepkazen en rijpingskast. Ook is er een sap- en saladebar aanwezig in de gerenoveerde vestiging. De medewerkers zijn extra getraind en de klant kan hen oproepen via iPads op de koffietafel. De vernieuwde XL-vestiging van Albert Heijn wil op deze manier inspelen op de wensen en behoefte van de klant.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

  • Juan

    It could also be that broader ptoilics of power, AH being a strong private firm has led to this silence! Wondering if there is a platform for voicing youth issues apart from the labour unions that have chosen to maintain be silence?

    Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3