Albert Heijn gaat samenwerking aan met Albron

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Albert Heijn heeft bekend gemaakt samen te gaan werken met Horeca- & Cateringbedrijf Albron om zo het aantal to go-winkels verder uit te breidden.

De uitbreidingen van het Albert Heijn to go-concept zal voornamelijk plaatsvinden bij ziekenhuizen, kantoren en universiteiten. Het doel is om uiteindelijk samen vijftien nieuwe Albert Heijn to go-winkels te openen.

Momenteel heeft Albert Heijn 87 to go-winkels en zijn ze druk bezig met uitbreidingen. In een vorig persbericht werd ook al bekend dat Albert Heijn ging samenwerken met BP-tankstations waarbij er ruim 100 BP-tankstations verbouwd zullen waardoor er een Albert Heijn to go in de BP-tankstations komt.

Reactie Albert Heijn

Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “Wij willen er altijd en overal voor onze klanten zijn. Om de hoek, onderweg en online. Om uitgebreid te winkelen of een lekkere, verse maaltijd voor onderweg te vinden. De samenwerking met Albron biedt ons de mogelijkheid om klanten op steeds meer plekken onderweg blij te maken met lekkere, verse producten”.

Reactie Albron

Jan Willem Hilbron, commercieel directeur Albron: “Voor Albron is dit een belangrijke volgende stap in de groeistrategie op high-traffic locaties. Met ons conceptportfolio willen we alle verschillende segmenten goed kunnen bedienen, zo ook op de high traffic locaties. Binnen ons portfolio ontbrak nog een sterk retail merk in het convenience segment. Door de samenwerking met Albert Heijn to go hebben we ons portfolio enorm versterkt met het beste Nederlandse convenience merk, daar zijn we uiteraard trots op”.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class