Albert Heijn lanceert nieuwe stijl

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

albertheijn

Albert Heijn heeft de nieuwe stijl voor haar winkels gelanceerd. De grootgrutter wil met de nieuwe stijl meer sfeer en beleving creëren met foto’s en teksten door de winkel. Ook keert de slager terug via de grill & steak afdeling en midden in de winkel is er een grote Allerhande-plein. Critici vinden de winkel echter te kil.

De formule geeft aan dat de nieuwe stijl een doorontwikkeling is van de huidige formule en dat het niet gaat om een totaal nieuwe generatie. Het filiaal in Amersfoort is ook geen pilotwinkel waar er nog getest en geschaafd gaat worden. Alle vestigingen die verbouwd gaan worden gaan er uit zien zoals de vestiging aan het Emiclaerhof in Amersfoort. De vestiging heeft 2.500 m², dus vooralsnog niet alle vestigingen worden in de nieuwe stijl gestoken.

Naast de nieuwe stijl van de winkels, zal Albert Heijn vanaf komend jaar ook gratis wifi aanbieden aan haar klanten. Men kan dagelijks drie uur gratis gebruik maken van de ‘hotspot’. Een woordvoerder liet weten dat het gaat om een extra stukje service en niet om routing-onderzoek mogelijk te maken.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class