Analyse Economie over franchise uitgegeven

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 22 augustus jl. is de bijlage/publicatie Analyse Economie uitgekomen, uitgegeven door European Media Partner, samen gedistribueerd met het FD met als onderwerp franchise. Hierin komen verschillende partijen aan het woord die de verschillende kanten van franchise belichten. Namens De Nationale Franchise Gids kwam Tim Hazekamp aan het woord.

In dit artikel gaat Tim Hazekamp in op de franchisemarkt en het negatieve nieuws van de laatste tijd. Zo kwam recent  HEMA in het nieuws vanwege een ruzie met haar franchisenemers. Dit terwijl er ook heel veel positieve dingen te melden zijn over franchise. “Franchising is een booming markt, en voor velen is dat niet bekend,” aldus Tim Hazekamp. “We ontvangen echter weinig nieuws over nieuwe, veelbelovende formules.” Als organisator van de Franchise Starter Award en Het Nationale Franchise Congres wil hij daar verandering in brengen. Hazekamp: “Met de Franchise Starter Award proberen we veelbelovende franchiseformules een duw in de rug te geven. Dit is positief voor de hele franchisemarkt denken wij.”

Andere organisaties die aan het woord komen zijn o.a. de Nederlandse Franchise Vereniging met voorzitter Boris van der Ham aan het woord, Suzanne Boot als directeur Franchise van de ABN AMRO en Jeroen Sterk van Ludwig & Van Dam Franchiseadvocaten.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.