Anne&Max gaat samenwerking aan met Albron

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Anne&Max heeft met het partnership met foodservice-organisatie Albron een belangrijke stap gezet voor de toekomst. Albron is een bedrijf dat werkt met zogenaamde ‘street brands’-licenties en heeft daarnaast ook eigen ontwikkelde foodconcepten. Albron zet hiermee een volgende stap in high-traffic en shopping. Dit meldt FoodClicks.

Als eerste wapenfeit van deze samenwerking zal Anne&Max samen met Unibail-Rodamco-Westfield en Albron een vestiging openen in Fresh!, de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. In de toekomst zullen nog meer vestigingen geopend worden. Locaties die hiervoor genoemd worden zijn Mall-of-the-Netherlands, Stadhart Zoetermeer, Citymall Almere en Stadshart Amstelveen.

Wobbe van Zoelen, oprichter Anne&Max, is positief “De samenwerking met Albron is een belangrijke stap voor de toekomst van het concept Anne&Max. Maar nog veel belangrijker is dat we in Albron een zeer ervaren partner hebben gevonden voor bijzondere projecten. Een partner die Anne&Max begrijpt en gelijkgestemd is over normen en waarden op het gebied van MVO en lekker, gezond en bewust eten en drinken”.

Ernest van de Voort, Manager Marketing, Concepts en Business Development bij Albron: “Deze samenwerking past in de koers die Albron heeft ingezet op de segmenten high-traffic locaties en in shopping. De afgelopen periode is met succes gewerkt aan het uitbreiden van ons portfolio in deze segmenten, met maatwerk concepten én een uitbreiding van licenties met bestaande brands. Hierin komt met deze samenwerking nu een waardevolle versnelling.”

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class