Audax Groep benoemt Stefan Hutten tot CCO

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Audax Groep en Bruna kondigden eind vorig jaar een krachtenbundeling aan. In januari gaf de Autoriteit Consument & Markt toestemming voor het samengaan. Stefan Hutten is benoemd tot CCO van Audax Groep. Stefan gaat bijdragen aan het formuleren en het implementeren van het commerciële beleid over de hele breedte van Audax.  Daarbij zal hij ook alle winkels aansturen.

 Casper Nooijer, CEO van Audax Groep: ”Met Stefan hebben wij een zeer ervaren manager aan boord. Hij is een commercieel talent.” Hubert de Leeuw, voorzitter van de Raad van Bestuur van Audax Groep: ”Stefan is de juiste persoon om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van Audax.”

Hutten vervulde eerder (senior) managementposities bij onder andere VNU, Sanoma, Aldipress en Bruna-eigenaar Shared Stories Group. Hij is bedrijfskundige en volgde diverse postdoctorale opleidingen, onder meer aan Universiteit Nyenrode.

Over Audax Groep B.V.

Het familiebedrijf Audax is al bijna 75 jaar dienstbaar aan uitgevers. Anno 2020 helpt het tevens fabrikanten, groothandels en importeurs van alledaagse artikelen met research, logistiek en distributie. Audax is voor de producent van alledaagse artikelen – van huishoudproducten tot tijdschriften – de slimme snelweg naar de consument via verkooppunten, distributiepunten én media – en weet waar in Nederland en België een product de grootste kans van slagen heeft. Zowel fysiek als online. Audax levert bijna dagelijks aan ruim 170 eigen winkelpunten, 880 franchisewinkels en in totaal 5.400 buurt- en distributiepunten, waaronder verschillende retailers. De winkelpunten van Audax zijn onder andere AKO, Bruna, The Read Shop, Marskramer, Plantage, Toys2Play, Schiphol, treinstations en de boekenwinkels van de Bijenkorf. Ook via de post weet Audax de consument te bereiken; met een eigen mediaportfolio van 11 titels (waaronder Weekend, Vriendin en Santé) goed voor ruim 3 miljoen lezers per maand in Nederland en België. Dit zijn ideale podia (zowel online als offline) om de gemaksproducten onder de aandacht te brengen. Door deze sandwichformule voor zakelijke klanten brengt Audax – met bijna 1.300 fte, werkzaam in de hele keten – alle voorwaarden om duurzaam te kunnen verkopen bij elkaar.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class