BackWERK opent nieuwe locatie op station Schiedam Centrum

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De nieuwste backWERK locatie is gister geopend op station Schiedam Centrum. Het vers concept heeft hiermee zijn 22ste winkel geopend in Nederland.

“We zijn trots om de eerste backWERK op een treinstation te openen. Het concept backWERK staat voor kwaliteit, vers, snel en een vriendelijke prijs, deze kunnen we de gasten van backWERK Schiedam nu bieden.” Aldus Dick de Vilder, algemeen directeur van backWERK.

Het backWERK assortiment bestaat uit verschillende belegde broodjes, salades, smoothies, sappen, frisdranken maar ook koffie, belegde pretzels en vers bereide pizza’s. BackWERK heeft een breed assortiment voor het ochtend, middag en tussendoor moment. De medewerkers houden zich de volledige dag bezig met het bereiden en beleggen van de broodjes, afgestemd op de vraag van het aankomende uur.

Op de nieuwe locatie in Schiedam is, net zoals in Hilversum, het allernieuwst concept toegepast. Dit concept speelt nog beter in op de behoeftes van de dagelijkse consument waaronder de reizigers en creëert een optimale smaakbeleving voor de beste prijs. Daarnaast worden de producten in Schiedam op voorhand verpakt waardoor de gasten, indien gewenst, zo snel mogelijk weer door kunnen.

“Wij zijn erg positief over deze eerste samenwerking met NS en hopen dan ook dat er nog vele mogen volgen” adus Dick de Vilder.

Naast de opening in Schiedam heeft backWERK vorige week ook een winkel in Zwolle geopend op de Melkmarkt. In totaal zijn er dit jaar 7 locaties in Nederland geopend, de ambitie is om volgend jaar deze groei curve door te zetten en minimaal 10 nieuwe winkels te openen.

Over backWERK

backWERK is een franchiseformule met als missie onze gasten te voorzien van ‘feel good food’. De formule staat bekend om haar dagelijks vers bereide en huisgemaakte producten die als klein geluk voor onderweg dienen.

De bakkerijketen, die in 2001 in Duitsland van start ging, breidde daar in de afgelopen jaren uit tot ruim 340 vestigingen en is actief in diverse Europese landen waaronder Oostenrijk, Zwitserland en Slovenië. De keten – die op dit moment zo’n 3000 medewerkers telt en een consumentenomzet van 200 miljoen euro behaalt – is sinds najaar 2017 onderdeel van het Zwitserse gemaksformuleconcern Valora.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class