Bad in Beeld goed in beeld

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


In de categorie ‘Beste reclame- of marketingcampagne’ heeft franchiseformule Bad in Beeld dit jaar de STS Marketing Award in de wacht gesleept. Bad in Beeld was er het beste in geslaagd om de boodschap over te brengen bij de doelgroep.

De trotse formulemanager Marjolein Gerritsma nam de award in ontvangst. “Het is een beloning voor alle werkzaamheden die wij als franchiseformule verzetten. Wij ontzorgen de ondernemers onder andere op het gebied van marketing en reclame zodat de ondernemer zich op andere zaken kan richten. Met samenwerken bereik je nu eenmaal meer en deze boodschap is duidelijk overgekomen.” Door het uitbrengen van het Bad in Beeld magazine ‘Straal!’, 8 huis-aan-huis folders per jaar en winkelmaterialen zoals actieposters heeft de aangesloten franchiseondernemer voldoende manieren om actief op de lokale markt in te spelen. In 2008 is de franchiseformule gestart en nu zijn er ruim 40 vestigingen aangesloten bij Bad in Beeld.

dinsdag 19 februari 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.