Bakker Bart en Bakerstreet nu ook onder één dak

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Links: Henri Foeling, CEO van Bakerstreet, rechts: Herbert Schalkwijk, CEO van Bart’s Retail

Zoals vorige keer beschreven, heeft Bart’s Retail, het moederbedrijf van Bakker Bart, afgelopen zomer de krachten gebundeld met Bakerstreet. Deze organisaties vallen nu onder de holding: Vital Food Holding B.V. Met de combinatie van Bakerstreet en Bart’s Retail wordt een uniek platform gecreëerd dat in de groeiende en sterk veranderde foodservicemarkt aan de huidige en de toekomstige partners nog meer toegevoegde waarde zal bieden. De organisatie fuseert nu ook beide hoofdkantoren.

Bart’s Retail is de organisatie achter de franchiseformule Bakker Bart. Het hoofdkantoor van Bart’s Retail heeft 29 jaar kantoor gehouden in Beuningen, maar zal per 5 februari a.s. vestigen in Utrecht. Waar Bakerstreet al is gevestigd.

Bakerstreet

Bakerstreet heeft zich vanaf 1998 ontwikkeld van een franchise-lunchconcept tot een zelfstandige multi-brand operator. Zij ontwikkelen, opereren en faciliteren verschillende formules in de wereld van foodservice.

Het bedrijf ondersteunt in samenwerking met Shell de concepten deli2go en deli by Shell binnen de Benelux en Frankrijk en in samenwerking met Albert Heijn diverse foodserviceconcepten. De onderneming is daarnaast zeer ervaren in het ontwikkelen en opereren van foodserviceconcepten, inspelend op de trends en de veranderende behoeftes van de klant. Door de combinatie van marktkennis en productexpertise is Bakerstreet in staat innovatieve en duurzame assortimenten samen te stellen.

Bart’s Retail

Franchiseorganisatie Bart’s Retail B.V. opende in 1977 de eerste Bakker Bart in Nijmegen en groeide in de afgelopen jaren door naar meer dan 170 winkels, die verspreid zijn over het hele land. Bakker Bart-winkels hebben als uniek kenmerk dat uitsluitend gebruik wordt gemaakt van vers deeg waarmee dagelijks verse broodproducten worden gebakken in de winkels zelf. Bart’s Retail heeft zich de afgelopen jaren steeds meer gefocust op de trend naar out-of-home producten. De ontwikkeling van een succesvolle nieuwe formule heeft hieraan bijgedragen.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class