Bakker Bart en Disney slaan handen ineen

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Vanaf 29 juni a.s. komt de Disney•Pixar’s Finding Dory uit in de Nederlandse bioscopen. Franchiseformule Bakker Bart en Disney slaan de handen ineen voor een gezamenlijke campagne rond de animatiefilm. De 175 franchisevestigingen staan vanaf nu geheel in het teken van Finding Dory. Na deze campagne gaan Bakker Bart en Disney kijken voor toekomstige samenwerkingen.

De samenwerking zou kunnen gaan in de vorm van promoties, maar ook over de ontwikkeling daarvan. Bij de promoties zullen de gezondere producten uit het assortiment van Bakker Bart in de schijnwerpers staan. “Naast dat de doelgroepen naadloos aansluiten zien wij in Bakker Bart een goede partij om, met de focus op de gezondere producten uit hun assortiment, een samenwerking aan te gaan. Wij willen onze karakters en verhalen inzetten om gezondere keuzes leuker en makkelijker te maken”, aldus Paul Carpentier, director Disney Media+.

Bakker Bart ziet ook goede aanknopingspunten voor een verdere samenwerking met Disney. “Wij ontvangen veel verschillende klanten, van studenten die onderweg even gauw een ontbijtje komen halen, tot gepensioneerden die een traktatie voor in het weekend komen halen en meteen een gezellig kopje koffie blijven drinken”, aldus Wim Deijns, hoofd commercie bij Bakker Bart. “Wij waren op zoek naar een partner die al onze doelgroepen iets te beiden heeft. Hierin zijn we met Disney zeker geslaagd.”

Affiniteit met food en eigen ondernemer willen worden? Bekijk de mogelijkheden en vraag informatie aan om franchisenemer te worden bij Bakker Bart. 

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3