Bakker Bart introduceert nieuwe campagne

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bakker Bart
Bakker Bart introduceert in zijn nieuwe campagne een fictieve bakkersfamilie, inclusief blonde jonge assistente met de initialen BB. De verleidelijke BB brengt het hoofd van de bakkerszoon Bart op hol.

Bakker Bart produceert deeg voor brood op de hoofdvestiging in Beuningen. Vervolgens wordt het deeg vervoerd naar winkels, alwaar er brood van wordt gebakken. Normaliter bakken supermarkten voorgebakken brood af in plaats van deeg. Bakker Bart telt vanaf 1977, 189 winkels in franchise, en is daarmee de grootste bakkerijketen van Nederland. Theo Toering, marketingmanager bij Bakker Bart, geeft aan marktaandeel te verliezen aan de supermarkten. Hij neemt dan ook het initiatief om de aandacht voor Bakker Bart te vergroten.

De nieuwe campagne is ontwikkeld door bureau Leukwerkt, dat eerder een succesvolle radiocampagne voor Bakker Bart heeft gemaakt. Hiervoor maakte Bakker Bart alleen gebruik van below-the-line reclame. In de “langetermijncampagne” worden vijf `broodjesmomenten` ingebouwd. De winkels van Bakker Bart communiceren in deze campagne de bijbehorende aanbiedingen van het moment.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 22 juni 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.