Belcentrale wordt Digihero

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Belcentrale is onlangs overgenomen door investeerder Techone. Door de overname is de naam van Belcentrale veranderd in Digihero en de bekende huisstijl is nu anders. De directie en de CFO zijn ook vervangen. Karim Bourjila zal voortaan leiding geven aan Digihero.
Verandering door overname

Belcentrale is een ICT-partner van MKB bedrijven met een ICT-vraagstuk, dit blijft hetzelfde onder de naam Digihero. Er veranderen een paar dingen: “Het nieuwe merk zal zich meer gaan richten op het geven van een goede service en persoonlijke relaties. Elke klant krijgt een eigen accountmanager, waar ze met al hun vragen of opmerkingen terecht kunnen’’, zegt CEO Karim Bourjila. Karim Bourjila ziet de overname als een grote kans: ‘’Door aan te sluiten bij Techone krijgt Digihero toegang tot kennis en kapitaal om haar dienstverlening verder uit te breiden en haar klanten nog beter van dienst te zijn.”

Strategie

Volgens de directie van Techone past de overname van Belcentrale binnen de strategie van de onderneming: “We hebben de ambitie om de komende jaren uit te groeien tot een leidende onderneming op de Nederlandse markt in de sectoren IT-infrastructuur, telefonie en beveiliging. De overname van Belcentrale past bij onze doelstelling.”

Over Digihero

Digihero biedt VoIP-telefonie, internet, maar ook kassasystemen en pinoplossingen aan. Digihero zorgt ervoor dat de ICT op orde is waardoor franchisenemers zich kunnen focussen op hun vak. De toeleverancier blijft zich ontwikkelen op ICT-gebied en zorgt voor een up-to-date toekomst.

Wilt u partner worden van Digihero? Klik dan hier.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

  • MJ

    Dit zijn oplichters! sluiten lange contacten af zonder dat klant dit doorheeft. Op geen Enke manier coulance te bedingen ze lachen je gewoon uit

    Reply

  • aw

    mijn klacht staat dus niet op zichzelf het gaat mij ook zo geen kwaliteit leveren 1.5 jaar minimaal aan de gang maar geen resultaat je word gewoon uit gelachen en zeggen betaal maar de afkoop som en verder doen we niets wat een bedrijf compleet bagger ben zeer on slecht behandeld

    Reply

  • MH

    Niet mee in zee gaan! Heb blijkbaar jaren betaald voor een telefoonlijn die niet bestaat: ze zouden een vaste zakelijke lijn via KPN voor mijn bedrijf inkopen en ‘onderhouden’, die telefoonlijn blijkt helemaal niet actief te zijn. “Oh, de lijn is inderdaad niet meer actief”, zei de medewerkster van Digihero (Belcentrale) verbaasd aan de telefoon. “Maar ja, u had het abonnement zelf moeten opzeggen”, zei ze; ‘We kunnen toch niet voor al onze klanten bijhouden of ze wel de dienst geleverd krijgen waarvoor betaald wordt.” Ze kunnen blijkbaar wél maandelijks incasseren. Er zou een accontmanager langskomen om te bespreken of ik nog tevreden was: die manager heb ik nooit gezien. Gevraagd naar het contract dat ik met Digihero zou hebben afgesloten: dat hadden ze niet; dit waren gegevens van afgesloten ‘boekjaren’ (??); daar hadden ze geen toegang meer toe. Niks op papier, geen opname van een telefoongesprek, geen bevestigingsmail. Discussie aan telefoon werd niet verder gevoerd, manager was niet bereikbaar, ik moest maar een mail sturen, dan zou er heel, heel mischien naar mijn casus gekeken worden, maar ze konden niets beloven. Dit zaakje stinkt…

    Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.