Biretco verrast ondernemers met “beurs” nieuwe stijl

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Op 19 september 2011 heeft Biretco haar nieuwe plannen en nieuwe collectie 2012 op spectaculaire wijze gepresenteerd. Gedurende een spetterend event liet Biretco aan aangesloten en potentiële leden zien dat vernieuwing en professionalisering in een hoog vaandel staan. Als locatie voor deze dag werd gekozen voor Dorhout Mees in Biddinghuizen. Deze locatie midden in de polder stelde niet teleur: een heerlijk herfstzonnetje zorgde voor een ontspannen sfeer en een vol terras waar ondernemers ervaringen van de dag uitwisselde en genoten van een drankje en hapje.

Na een zonnige ontvangst op het terrein van Dorhout Mees, verzorgde CEO Henk de Vreeze -op de voor hem bekende bevlogen wijze- de aftrap van de dag. Aan de hand van de laatste branchecijfers, schetste hij de verwachtingen voor 2012: een pittig jaar waarin echte ondernemers nog steeds de geboden kansen met behulp van Biretco weten te verzilveren. Meer dan ooit zullen klantvriendelijkheid en vakspecialisme centraal moeten staan binnen rijwielspeciaalzaken.

Ten aanzien van de samenwerking met diverse A-merken, gaf de De Vreeze aan, keuzes te maken op basis van aangetoonde flexibiliteit, condities en margestructuren voor aangesloten leden. Het niet opnemen van Gazelle als leverancier in het succesvolle mandaatsysteem, is in deze een helder signaal. De opname van Nishiki als sportief life-style merk exclusief bij Biretco, past prima binnen deze afwegingen en de formule Profile.

dinsdag 27 september 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3