Blokker Holding ziet omzet stijgen door nieuwe Blokkerformule

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Blokker 2

De nieuwe winkelformule van Blokker slaat aan. De pilotwinkels met de nieuwe formule van Blokker behalen hogere omzetten dan filialen in de bestaande situatie. Dat stelt de winkelketen  bij de aankondiging van een nieuwe reclamecampagne. Momenteel zijn de winkels nieuwe stijl onder meer te vinden in Amsterdam en Den Haag maar nog voor de zomervakantie wordt de formule in vijf andere vestigingen geïntroduceerd. Later dit jaar volgen nog enkele tientallen winkels.

In de zogenoemde pilotwinkels zijn de producten ingedeeld in acht thema’s, zodat consumenten gemakkelijk het juiste product kunnen vinden. Verder kunnen klanten er via terminals het volledige assortiment online vinden en bestellen en zijn winkelmedewerkers uitgerust met tablets. Met de verdere uitrol van de nieuwe formule zegt Blokker zijn positie als ‘toonaangevende omnichannel huishoudspecialist’ te willen bevestigen.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class