Bruna kiest voor digitale abonnementsdienst Bookchoice

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bruna heeft voor de Netflix onder de boeken gekozen, namelijk E-book dienst Bookchoice. Bruna is voortaan verantwoordelijk voor deze dienst en heeft hiermee de online en offline verkoopactiviteiten binnen de Shared Stories Group gebundeld. Bruna voorziet een snelle verbetering in de omnichannel-positie van de franchiseformule.

Logische stap

Algemeen directeur van Bruna George Steur: “Voor ons is dit een logische stap, beide bedrijven zitten elk op hun eigen manier aan de kant van het aanbieden van boeken aan de consument. Bruna heeft expertise als fysieke boekhandel, Bookchoice is bedreven in eCommerce. Wij zullen daarvan gebruikmaken om Bruna steviger neer te zetten als omnichannel-speler, zodat we kunnen groeien naar een positie als sterkste online en offline boekhandel van Nederland.”

Binnen de formule is er slechts ruimte voor één abonnementsdienst. Deze nieuwe ontwikkeling zorgt er voor dat de huidige onbeperkt lezen dienst van Bruna, Bliyoo, als merk ophoudt te bestaan.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.