Bruna investeert miljoenen in multichannel

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Bruna

Bruna heeft een nieuwe strategie ontwikkeld die zich volledig richt op het verder uitbouwen van de relatie met de klant en het creëren van een totaal geïntegreerde multichannel aanpak.

Om de plannen uit te voeren, investeert de landelijke winkelketen aankomende jaren miljoenen euro’s. Het grootste deel daarvan is bestemd voor technische infrastructuur, voor zowel de winkels als het kantoor. Om de klant optimale service te kunnen verlenen, moet die niet alleen in de winkels, maar ook op alle andere platforms op Bruna kunnen rekenen. Deze multichannel-benadering vraagt veel van de bedrijfsinfrastructuur.

Deze heeft een optimalisatieslag nodig om invulling aan de strategie te kunnen geven. Dit jaar nog komt er een nieuw systeem voor de automatische afhandeling van commerciële, logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen.

Begin volgend jaar vervangt Bruna de totale hardware van de kassasystemen. Aansluitend wordt de software vervangen. In het tweede kwartaal van 2014 verwacht de organisatie een volledig vernieuwde website online te hebben. Met deze totaal nieuwe infrastructuur zal Bruna in staat zijn haar positie in de markten waar zij al actief is verder uit te bouwen en tegelijkertijd in staat zijn om nieuwe markten te betreden.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website