Daarbij komt dat deze manier van bestellen niet alleen voor de klant erg prettig is, maar ook voor het personeel. Volgens Prince werden er fouten gemaakt omdat er altijd wel iets aangepast moest worden bij een bestelling. Dit zorgde voor verwarring, maar nu is er veel tijd in gestoken om de bonnen goed en duidelijk te krijgen, zodat het voor iedereen duidelijk is. Daarbij komt ook dat de klantbesteding en marge stijgt, omdat mensen de kans krijgen om extra toppings toe te voegen. “Op deze toppings is de marge over het algemeen een stuk hoger. Dus deze opzet zorgt ervoor dat de klantbesteding en de marge stijgen, zonder dat je per se duurder wordt.” Vertelt Valentijn Prince.
Burger Business Tilburg is ook gaan experimenteren met build-your-own tosti’s voor de lunch, wat al succesvol blijkt. “In Tilburg draaiden we altijd een super goede lunch, dat deden we onder de naam Tosti Business. Door de aangepaste regels van Thuisbezorgd moest die naam offline. Nu doen we het onder de naam Burger Business.” BurgerBusiness is opgericht in 2015 en heeft nu drie vestigingen: in Eindhoven, Tilburg en Breda. Ook zijn er plannen om in 2020 nog een vestiging te openen. De voorkeur ligt hierbij op Den Bosch of Arnhem-Nijmegen. Hiervoor wordt nog een geschikte locatie en franchisenemer gezocht.
Geef een reactie