Cafetariaconcept Eat&Joy ziet het licht

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Vanaf april zal een nieuwe formule haar introductie doen in de cafetariawereld. Hans van Engelen en Gerald Janssen hebben vanuit HG Formulehuis de franchiseformule Eat&Joy opgezet.

De heren hebben hiervoor onder andere als formulemanagers bij diverse formules gefunctioneerd. Hun nieuwe formule Eat&Joy moet het onderscheid maken met het motto ‘van ondernemers voor ondernemers’. Van Engelen: “Wij gaan voor betaalbare en laagdrempelige samenwerkingsovereenkomsten in plaats van langlopende wurgcontracten. Als onafhankelijke club ten opzichte van groothandels kunnen we de eerlijke en transparante steun bieden die de ondernemer behoort te krijgen”. Verder vormt marketing één van de belangrijkste pijlers. Er zal zeven keer per jaar een speciale krant uitkomen met wetenswaardigheden over en acties van de franchiseformule. Van Engelen: “We willen beleving creëren rond onze producten”. De communicatie wordt gericht op kinderen, families, alleenstaanden en senioren. Met name de senioren worden een belangrijk mikpunt voor Eat&Joy. “De ouderen zijn tegenwoordig langer vitaal en hebben ook wat te besteden. Met specifieke actieproducten, zoals seniorenmenu’s en koffie met appeltaart, willen we ze verleiden”, aldus Janssen.

dinsdag 2 april 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.