Campina wordt yoghurtleverancier van Yoghurt Barn

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Yoghurt Barn franchise

Zuivelmerk Campina gaat vanaf deze week een samenwerking aan met franchiseformule Yoghurt Barn. Campina wordt de exclusieve yoghurtleverancier van de keten en boort hierdoor een nieuw verkoopkanaal aan. Dit laat Maurice Willemsen, brand leader van Campina, weten aan het Het Financieele Dagblad.

Campina kan door deze samenwerking makkelijker contact leggen met de consumenten dan in de supermarkt. Daarnaast gaat Campina in de winkels van Yoghurt Barn experimenteren met nieuwe yoghurtvarianten. Voor Yoghurt Barn is de samenwerking met het zuivelmerk gunstig voor de leveringsvoorwaarden. Campina kan de yoghurtformule ook ondersteunen in de marketing.

De uitstraling van de Yoghurt Barn winkels zal niet veel veranderen. Alleen de slogan ‘Loei lekker!’ verandert in ‘Loei lekker by Campina!’. De keten blijft Yoghurt Barn heten. “We maken er geen Campina-winkels van”, aldus Willemsen.

Yoghurt Barn is al sinds 2012 actief in Nederland en beschikt momenteel over vier vestigingen. Door middel van de samenwerking met Campina wil Yoghurt Barn doorgroeien naar maximaal veertig vestigingen. Wouter Staal, medeoprichter van Yoghurt Barn, laat weten dat er in 2018 25 winkels moeten zijn. ‘’Na die expansie willen we doorgroeien in het buitenland’’, aldus Staal.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class