Charmeoffensief van Peugeot

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Peugeot

Automerk Peugeot gaat zich profileren als mobiliteitsaanbieder. Bedoeling is dat de klanten in de toekomst bij de aangesloten dealers terecht kunnen voor het lenen van een fiets, elektrische fiets, scooter of sportwagen per halve dag. Het merk kan zich hiermee onderscheiden, omdat het al deze vervoermiddelen zelf fabriceert. In Frankrijk is het concept al enige tijd in gebruik onder de naam Mu en zeer bekend. Het is tevens een bijdrage van de fabrikant om bij te dragen aan een gedragsverandering van de consument. Het is tevens een feestelijke onderstreping van het 200-jarig bestaan van het merk.

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 7 september 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3