Chocolate Company start joint venture

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Chocolate Company
De Chocolate Company rolt deze zomer een nieuw concept uit, waarmee meer nadruk wordt gelegd op de horeca functie.

De brandstores krijgen een vernieuwd interieur met een zwaarder accent op horeca. Onder de werktitel Chocolate Company 2.0 krijgen de brandstores een meer urban karakter.  Voor zowel chocoladeproducten als een kopje koffie of een lunch kan men straks terecht bij Chocolate Company 2.0. “Over de vernieuwde kaart willen we nog niet veel verklappen. Maar onze chocolade blijft centraal staan; dat staat vast,” aldus Mirjam Schroeder, directrice van Chocolate Company. Om Chocolate Company 2.0 daadwerkelijk op volle kracht vooruit te stuwen is er een joint venture opgestart: Chocolate Company Retail BV. De directie hiervan wordt gevormd door Alexander de Ronde Bresser (o.a. voormalig directeur Douwe Egberts cafés), Geert van Kuyck (o.a. voormalig directeur marketing Starbucks Europa en Midden-Oosten) en Mirjam Schroeder. Ervaring, expertise en passie op het gebied van chocolade, marketing en (inter)nationale franchise worden op deze wijze gebundeld.

dinsdag 14 mei 2013.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.