[Column – Jacky Michels & Nancy van Kleef]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Duurzaam & digitaal

Om mij heen zie ik veel mensen al jaren gebruikmaken van de NEE/NEE sticker op de brievenbus zodat geen folders, kranten en andere ongevraagde post op de deurmat vallen. Veel van deze mensen zijn, ondanks de NEE/NEE sticker, wel degelijk geïnteresseerd in ‘gevraagde’ reclameboodschappen en vragen daarom de nieuwsbrief of folder digitaal aan bij de betreffende winkelketen.

Zo ook één van mijn collega’s. Al jaren ontvangt zij van diverse winkelformules een brochure of folder digitaal. Bij een grote supermarktformule, waar door haar de wekelijkse boodschappen worden gedaan  verlopen de digitale acties en haar bestedingspatroon naar grote tevredenheid. Zij maakt gebruik  van allerlei diensten en aanbiedingen die digitaal worden aangeboden en is een loyale klant.

lees verder…

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 8 juni 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.