[Column – Jacky Michels & Nancy van Kleef]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

SOS Retail
Prijs of prijsperceptie

Net als ieder ander ben ik me goed bewust van de organisaties die de prijs centraal stellen in hun bedrijfsvoering en daarmee erg succesvol zijn, neem bijvoorbeeld Primark. Niet alleen zijn er veel organisaties die prijs en prijsbeleid te allen tijde centraal stellen maar ook wordt op vele vlakken een prijzenoorlog gevoerd om de consument te kunnen overtuigen. Bij samenwerkingsverbanden binnen de Retail, zoals  franchise, is er ook meer dan eens ‘oorlog’ over prijsstelling en marges.

lees verder…

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 22 juni 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3