[Column – Jacky Michels & Nancy van Kleef]

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Ondoorgrondelijke communicatie
Tijdens een langdurig verblijf op mijn favoriete fileplek, de A12, hoorde ik een interview op de radio met Tijl Beckand (stand-upcomedian, presentator, ex-Lama).

In dit interview vertelde Tijl over zijn voorliefde voor klassieke muziek. In een nieuw televisieprogramma wil Tijl gaan proberen om klassieke muziek toegankelijker te maken voor een groter publiek. Tijl benadrukte dat de klassieke muziek voor veel mensen een ondoorgrondelijk fenomeen is en dat men niet goed de verschillen in klassieke muziek kan onderscheiden. De onduidelijkheid in de  aankondiging presentatie van klassieke muziekconcerten, optredens et cetera illustreerde Tijl met een voorbeeld:

Op het concertgebouw in Amsterdam heeft een grote 5 gehangen met daaroverheen een strip met ‘uitverkocht’. Voor een leek zegt die 5 op het concertgebouw helemaal niets.

lees verder…

Bericht uit de nieuwsbrief van de nationale franchise & formule brief │ voor al uw franchisenieuws | dinsdag 6 juli 2010.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.