Connexxion opent eigen gemakswinkels

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids


Breaxx is het nieuwe foodconcept voor busstations van Connexxion in Nederland, dat medio juli wordt getest in Alkmaar, Enschede en Nijmegen. Het is ontworpen door groothandel Lekkerland en herbergt alles op het gebied van ov-kaarten, conveniënceproducten, dranken, zoetwaren en tabak. Doel is het verbeteren van de perceptie van de wachttijd van de passagier.

Belangrijk hierbij is een goede ambiance, een mooi assortiment, ov-reisproducten en actuele reisinformatie. Het concept Breaxx kent drie varianten die afhankelijk van locatie worden ingezet. Gekeken wordt naar locaties waar veel reizigersstromen bij elkaar komen. Aansluitend volgt in september de evaluatie van de pilot. Mocht deze slagen dan volgt een verdere uitrol van het concept.

dinsdag 21 juni 2011.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3