D.I.O. drogist pakt huisstijl aan

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

D.I.O. Drogisterijen
Vrouwelijk, verzorgt en modern, zo kan de aangepaste huisstijl van D.I.O. het best omschreven worden. Deze begrippen staan aan de basis van de kernwaarden van D.I.O.. Met de aangepaste huisstijl wil de drogisterijformule zich sterker onderscheiden op de Health & Beautymarkt.

Uitstraling
De nieuwe huisstijl is ontworpen omdat het beter past bij het beeld dat de doelgroep heeft van de zelfstandige drogisterij. ‘Wij zien deze aanpassing als een noodzakelijke stap op weg om onze ambities te verwezenlijken’ aldus Cor Geldhof, hoofd Communicatie.
De nieuwe huisstijl straalt een toegankelijke drogisterij uit waar de consument terecht kan voor deskundig advies en persoonlijke service. Het is ontwikkeld door de SVT Branding en Design Group.

Klik hier om het gehele artikel te lezen…

Bericht uit de nieuwsbrief van dinsdag 26 januari 2010.

Delen:

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3