D.I.O. wint GfK Drogisterij Award

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

DIO beste drogist 2016

Naar aanleiding van een jaarlijks consumentenonderzoek van marktonderzoeksbureau GfK is D.I.O. drogisterijen verkozen tot Beste Drogisterij van Nederland. Enkele jaren eindigde de formule als beste servicedrogist, dit jaar heeft de formule de GfK Drogisterij Award te pakken.

Verschillende drogisterijformules in Nederland werden door consumenten beoordeeld op acht aspecten; deskundigheid, keuze drogisterijartikelen, vriendelijkheid, kwaliteit artikelen, sfeer, lage prijzen, aantrekkelijke aanbiedingen en netheid in de winkel. D.I.O. scoorde op vier punten het hoogst: drogisterijartikelen, kwaliteit, sfeer en netheid in de winkel. De franchise formule is het meest trots op de zichtbare verbetering op de punten ‘lage prijzen’ en ‘vriendelijk personeel’. De laatste jaren heeft de formule geïnvesteerd op deze punten om te verbeteren.

D.I.O. begrijpt dat de titel te danken is aan de trouwe klanten. “De klant is de enige expert die er echt toe doet en daarom zal D.I.O. het ook niet nalaten haar klanten uitgebreid te bedanken voor hun steun. Voor de inmiddels meer dan 200 D.I.O. drogisterijen die Nederland rijk is, is dit een mooie kans om zich nog meer in de kijker te zetten. En voor de klanten is deze award de bevestiging van wat zij eigenlijk allang wisten: voor een persoonlijke benadering, voor een uitgebreid en gedegen advies, en ook voor een voordelige prijs ga ja naar de D.I.O. drogist!”, aldus Jos Jongstra, algemeen directeur.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.