DA focust op eigen merken

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Franchiseformule DA brengt binnenkort verschillende nieuwe huismerkartikelen in een nieuw ontwerp. De nieuwe zogeheten premiumlijn vitamines zal later deze maand als eerste in de winkels komen te liggen, dit meldt Retailtrends.

Deze lijn bevat vitamines, mineralen en ‘specials’. Bijna alle producten in de premiumlijn zijn suiker-,gluten-, lactose en kunstmatige kleur- en smaakstoffen vrij. Volgens de drogisterijketen passen de producten ‘naadloos in een gezonde en bewuste levenstijl’. Zilveren deksels en metallic logo’s onderscheiden de premiumproducten zich van de normale roze huismerkproducten.

Visie

DA zegt later meer nieuwe huismerkartikelen aan de lijn toe te voegen. In november volgt een assortiment met een aantal parfumvrije huidcrèmes. Afgelopen zomer begon DA met de ombouw van D.I.O.-vestigingen, tien ondernemers van deze formule vertrokken. Begin volgend jaar starten zij een nieuwe keten genaamd Care & Beauty, hiermee hopen zij te groeien tot 70 vestigingen.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3