Ook dit jaar scoort DA als beste op service en kennis in het voorjaarsrapport drogisterijformules van GfK. Op zes van de acht aspecten krijgt DA van de klant rapportcijfers rond de 8 en wordt op alle serviceaspecten als beste beoordeeld. Daarnaast stijgt DA in het overall-klassement naar een tweede plek. Een mooie stap richting de Beste Drogist van Nederland.
De acht aspecten waar de consument op heeft beoordeeld, vallen onder service of onder voordeel. Deze beoordelingen zijn opgenomen in het Voorjaarsrapport rogisterijformules 2011 van GfK. Op de aspecten deskundigheid personeel, vriendelijkheid personeel, goede kwaliteit, netheid winkel en leuke sfeer scoort DA als beste, op keuze drogisterijartikelen als tweede. Alleen voor prijs en aantrekkelijke aanbiedingen scoort DA lager.
Karin Swinkels, commercieel manager bij DA Retailgroep: Service, deskundigheid en kwaliteit zijn van oudsher de kracht van de DA drogisterijen en het merk DA. We zijn uiteraard erg blij dat we daar weer als beste op scoren. En ik ben er van overtuigd dat we volgend jaar op de prijs- en aanbiedingenaspecten hoger scoren. Sinds begin
dit jaar hebben we een tweewekelijkse actiefolder met 15 superscherpe aanbiedingen. Ook voor aantrekkelijke acties kan de klant dus absoluut bij DA terecht.
dinsdag 5 april 2011.
Geef een reactie