De Beren draagt bij aan Coca-Cola actie ‘’Making a Difference’’

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De actie van Coca-Cola Nederland ‘’Making a Difference’’ is verlengd met een speciale december-editie. Met deze actie worden gezinnen die het hard nodig hebben verrast met een maaltijdvoucher. De vouchers worden gekocht bij franchiseformule De Beren en gezinnen kunnen hiermee genieten van een gratis maaltijd van een De Beren-vestiging.

Het Rode Kruis helpt mensen die als gevolg van de coronacrisis niet meer rond kunnen komen. Met een donatie aan het voedselprogramma van het Rode Kruis  hoopt Coca-Cola deze mensen te kunnen helpen. Daarnaast kunnen gezinnen een gratis maaltijd ophalen bij De Beren met een maaltijdvoucher. De vouchers worden uitgedeeld in zes steden: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Tilburg en Utrecht. Met deze vouchers kunnen gezinnen een maaltijd laten bezorgen.

De Beren is blij met de actie. Marjolein Mens, marketing manager bij de Beren: “Wij zien bij de Beren dat de omzet in de restaurants enorm is teruggelopen. Wij waarderen het ontzettend dat Coca-Cola Nederland 750 vouchers bij ons afneemt, waarmee wij gezinnen die het heel erg zwaar hebben een lekkere maaltijd kunnen bezorgen en zo een steentje kunnen bijdragen.” Ook het Rode Kruis is verheugd over de actie. Heleen van den Berg, hoofd Nationale Hulp bij het Rode Kruis: “Wij zijn bezig met de grootste hulpverleningsactie sinds de Watersnoodramp en onze vrijwilligers zijn dag en nacht in touw. We zijn blij dat we de nood kunnen verlichten maar het is voor Nederland wel een ramp van ongekende omvang. Dankzij Coca-Cola Nederland hebben wij boodschappenkaarten kunnen uitdelen aan de mensen die het echt nodig hebben, en daar zijn wij heel dankbaar voor.”

Coca-Cola is zich tijdens de lockdown meer gaan richten op lokale initiatieven en minder op de marketingactiviteiten. Kirsten van Zandwijk, ‎Director Public Affairs, Communications & Sustainability bij Coca-Cola Nederland: “Het is niet de eerste keer dat de wegen van Coca-Cola en het Rode Kruis elkaar kruisen. Meer dan 100 jaar geleden vond de allereerste fondsenwerving plaats ten behoeve van het Amerikaanse Rode Kruis. The Coca-Cola Company heeft het Rode Kruis door de jaren heen ondersteund met financiële donaties, schenkingen van dranken, vrijwilligerswerk door werknemers en door het delen van onze marketingkanalen en -expertise. De samenwerking is uitgegroeid tot een krachtig, internationaal en intensief partnerschap waarbij de focus ligt op noodhulp en wederopbouw.”

Wil je franchisen bij De Beren? Klik hier voor meer informatie.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website