De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer worden De Beren

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De afgelopen 30 jaar zijn De Beren (bezorg)restaurants trouw gebleven aan de identiteit en ambiance, maar de horecaonderneming besluit nu om met de tijd mee te gaan. Dit zorgt voor het samenkomen van De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer die verder gaan als De Beren.

“De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer gaan samen verder als één merk met een identieke huisstijl, die kenbaar wordt gemaakt in onder andere het logo, het interieur, de bedrijfskleding en de website. Wij denken dat het samenvoegen van beide formules onder één merknaam zorgt voor een versterking.” aldus Marjolein Mens, marketing coördinator van de formule. De nieuwe transformatie moet de kernwoorden ‘puur, warm en gezellig’ uiten. De Beren ondergingen de make-over bovendien om daarmee op de groeiambitie van de keten aan te sluiten. Er zijn onlangs zeven nieuwe vestigingen geopend. “Het streven is om iedere vestiging dit jaar in fases van de nieuwe stijl te voorzien”, aldus Marjolein Mens.

De Beren staat bekend als een vertrouwde plek met goed en lekker eten. Om deze herkenbaarheid te behouden heeft het logo een evolutionaire  transformatie gemaakt met warm geel als hoofdkleur en heeft ‘sinds 1984’ toegevoegd om de lange historie te benadrukken. De transformatie zorgt, naast het meegaan met de tijd, voor het beter aansluiten bij de groeiambitie van de franchise formule. De Beren heeft recentelijk al zeven nieuwe vestigingen geopend.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

 

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3