Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

De Beren en Marvia zijn samenwerking aangegaan

Dienstverlener Marvia en Franchiseformule De Beren zijn een samenwerking aangegaan. De samenwerking gaat van start met de EK-campagne van De Beren. Deze marketingcampagne wordt uitgerold via het platform van Marvia. “Een hele mooie campagne die door de inzet van onze portal op een hele gave manier ook lokaal goed zichtbaar wordt”, aldus Joep Donders, CEO van Marvia.

Op 31 mei is De Beren van start gegaan met zijn EK-campagne ‘Erop en Erover’. In de campagne spelen oud-voetballer John de Wolf en voetbalcommentator Sierd de Vos de hoofdrollen. De oranjeburger staat centraal tijdens de EK-campagne.

Voor de uitrol van de EK-campagne maakt De Beren gebruik van het Brand Portal van Marvia. Deze portal biedt ook een DAM systeem. Dit staat voor Digital Asses Management en maakt het mogelijk voor elke vestiging om gebruik te maken van marketinguitingen zoals social media posts, posters, flyers en menukaarten. “Door de heropening van de horeca moesten we extra snel schakelen. Met de portal van Marvia kunnen we ervoor zorgen dat alle vestigingen op tijd alle materialen in huis hebben”, aldus Maren Bom, Campagne Marketeer bij De Beren.

Marvia voorziet de franchiseformule ook van een Social Media add-on. Dit maakt het mogelijk voor De Beren om hun nieuwe campagne snel en efficiënt uit te rollen op hun social media kanalen.“Hiermee kunnen de lokale social media accounts per vestiging gekoppeld worden aan de brand portal. Hierdoor kunnen vestigingen klanten ook makkelijk en sneller benaderen via hun eigen social kanalen. De landelijke campagne kan op die manier lokaal optimaal ingezet worden”, aldus Donders.

De Beren en Marvia zijn enthousiast over de samenwerking. “Een goed begin is het halve werk. En met deze EK-campagne gaat De Beren zonder meer scoren!”, aldus Donders.

[box]Ontvang gratis meer franchise informatie over De Beren![/box]

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

×